Tjuls Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 jeg har irritert meg over klokka i windows en del i det siste.. den har altid gått for fort.. selv om jeg stiller den støtt.. men her om dagen fant jeg ut at sekundene går faktisk fortere enn de skal.. flyr jo unna som bare F! er dette et virus eller adware jeg ikke har fått med meg ? eller noe bug? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er ingen kjent bug, nei. Hvis du går lei av å stille den (noe som aldri skulle vært nødvendig), får du laste ned ett tidssynkroniserings-program. Search google. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er en fordel å vite hvilket Windows os du har. Er det snakk om XP? Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Det er en fordel å vite hvilket Windows os du har. Er det snakk om XP? yes det er XP.. glemte å nevne dette.. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Her er en link til et tilsvarende problem: http://www.techspot.com/vb/showthread/t-13426.html Å søke i Google kan gi deg en raskere løsning enn dette forumet i mange tilfeller. Endret 27. juni 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg tror ikke det hjelper å nullstille cmos.. Å telle sekkunder gjøres i hardwaren, ikke i software. Bombesikker. Har du garanti på hk'et ditt, så send det tilbake. Har du ikke garanti, kan du sende det tilbake og vente deg en liten regning Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 det er da rart.. for det har ikke altid vært slik.. bare en måned eller noe.. fikk HK før TG. dvs påsken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå