Gå til innhold

Problemer med min E700, vannskade?

Anbefalte innlegg

Har hatt endel problemer med min E700 de siste dagene, jeg lurer på om det kan være vannskader. Det har regna nesten hele tiden den siste uken og jeg har alltid med meg mobilen min når jeg går ut.

Problemene er med skjermen og kameraet. Nattmodus har sluttet helt å virke, selvporttrett virker nesten normalt og de andre modusene bytter på å virke med dårlige bilder og å ha helt hvit skjerm helt til jeg trykk på foto tasten og da blir skjermen grønn. Det virker som om det hjelper å nesten klappe telefonen igjen, men da er det noen grønne streker forskjellige steder på skjermen ( dette er når jeg har på kamera modus.)

Skjermen er blitt "lysere" eller hvitere.. Det varierer veldig, innimellom kan jeg ikke se hva som står der og andre ganger er det som det har pleid å være. Det hjelper også å lukke mobilen nesten igjen. Derfor håper jeg at det kan være et problem med ledningene inni slik at det bare er å levere den på expert også fikser de den ( Det er lov å tenke optimistisk :p )

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg blir ærligtalt mer og mer usikker p¨å tidligere diagnose.

Jeg har hatt 2 vannskade tilfeller før og i begge tilfeller har dette ødelagt taster o.l. i tillegg. Det har ikke kun ødelagt softwaren til telefonen. Det at kamera ikke virker kan egentlig være noe i softwaren.

Mitt neste guess kan faktisk være at telefonen bare har fått et sammenbrudd. Så vidt jeg husker er denne fra Desember, noe som gjør den blant de første av E700 telefonen, og det kan meget godt skje at det bare er softwaren som er ødelagt.

Lenke til kommentar

Mitt neste guess kan faktisk være at telefonen bare har fått et sammenbrudd. Så vidt jeg husker er denne fra Desember, noe som gjør den blant de første av E700 telefonen, og det kan meget godt skje at det bare er softwaren som er ødelagt.

Den er fra februar eller mars, "fikk den til jul" men ikke før i mers tror jeg, siden det var da jeg kunne binde abo.

Lenke til kommentar

jeg mista samsung s-100 min i et skitrekk en gang og da klikka skjermen helt, men det hjalp å bytte batteri. Det andre batteriet la jeg til "tørk" på varmekablene og så funket det etter noen dager.

Endret av gatebiler.tk
Lenke til kommentar

Etter den skrudde seg av pga. tom batteri og jeg skrudde den på igjen etter å ha lada litt virker skjermen mye bedre, men jeg er sikker på at den er mye svakere enn det den pleide å være. Når jeg skal starte kameraet står det bare: "Advarsel: Feil ved visning"

Lenke til kommentar

Min E700 hadde også noen lignende "reaksjoner" av og til, men til slutt bestemte den seg for å kutte ut det å kunne ta bilder på vanlige måte, kun med "selvportrett-greiene", jeg leverte den inn... og de byttet LCD Assy og Connector Cover, oppgraderte software og resatte telefonene... nå fungerer den som den skal!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...