Gå til innhold

Vil kjøpe "super spill"...

Anbefalte innlegg

Uff ja. Nå har det vært 3 LAN uten noe action. Det er virkelig frustrerende. Så jeg skal kjøpe et "super spill" på vegne av meg og noen venner.

Jeg lurte bare på om dere har noen anbefalinger...

Kriterier: Vel, vi liker IKKE Quake 3, men vi liker Rainbow Six. Håper det forklarer. "Tactical First Person Shooter", eller noe snike greier. Det er ikke så viktig, men det drar opp... "Botter" eller AI.

Jeg har følgende "brukbare" spill:

Rainbow Six 3: RavenShield

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Delta Force: Black Hawk Down.

Og hvis dere har noen strategi spill kan du liste det, men det bør være en strek anbefaling da vi HELST spiller FPS...

På forhånd takk :roll: !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, okey. Jeg innrømmer at BF 1942 og BF: V er bra, og jeg har dem, men innkluderte dem ikke.

Thomas, spiller du det enda? Hvis ja, utrolig! Jeg husker alle de ukene jeg satt foran PCen og spillte Swat: EE. utrolig at det ble tatt opp.

For 2 uker siden instalerte jeg det, igjen, og jeg LOVER DEG at jeg lo leeeenge! Gikk fra RS: RV til Swat: EE... DET var kult det!

Delta Force: Black Hawk Down

(SWAT 3: Elite Edition)

BF: 1942

BF: V

Edit:

Joint Operations: Typhoon Rising

og

Soldner: Secret Wars

virker jo ganske bra (?)

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

HeavenHell, vel fancy på WW2 er vi ikke, og jeg har prøvd H&D 2, likte det ikke, men det er jo meg da!

Nytt spill å legge til i listen over spill jeg har, Call of Duty.

Warcraft 3 er liksom ikke oss...

Takk for raske svar alle, men jeg har enda ikke bestemt meg.

Noen som kan svare:

Joint Operations: Typhoon Rising og Soldner: Secret Wars, er det noe?

Lenke til kommentar

Far Cry er _ikke_ en FPS tactical shooter, så langt derifra. Kanskje realistisk fysikk, men over mitt lik om det er noen taktiske elementer der.

StianGH: Synd for deg :p Et veldig bra spill. Jeg har spilt JO litt i dag, og vil si det er sånn midt på treet. En halveis bra gjennomførelse av noe som har blitt gjort bedre før. Söldner kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Ja, okey. Jeg innrømmer at BF 1942 og BF: V er bra, og jeg har dem, men innkluderte dem ikke.

Thomas, spiller du det enda? Hvis ja, utrolig! Jeg husker alle de ukene jeg satt foran PCen og spillte Swat: EE. utrolig at det ble tatt opp.

For 2 uker siden instalerte jeg det, igjen, og jeg LOVER DEG at jeg lo leeeenge! Gikk fra RS: RV til Swat: EE... DET var kult det!

Delta Force: Black Hawk Down

(SWAT 3: Elite Edition)

BF: 1942

BF: V

Edit:

Joint Operations: Typhoon Rising

og

Soldner: Secret Wars

virker jo ganske bra (?)

Swat 3 Elite Edition er jo fortsatt konge ;).

Grafikken er ikke SÅ utdatert, AI`en er meget god fremdeles og spillet er kjemperealistisk.

Ser frem til Swat 4 som kommer i starten av neste år.

Lenke til kommentar

Thomas, ja jeg gleder meg også til SWAT 4

HeavenHell, jeg er helt enig med deg, taktisk! :D

JO: en halveis gjennomførelse av noe som har blitt gjort bedre før..

hva er noe? et spill jeg ikke har hørt om? (nei, les igjen, ikke misforstå!)

Lenke til kommentar

Liker du strategy synes jg du skal prøve Age of empires 2, sikkert noen som har en crack versjon på pcn i nærheten av dg.. Ra 2 er oxo festlig egentlig..

Skytespill, så foreslår jg Call of Duty, dt er faktisk ganske genialt, Far cry er oxo veldig bra, men krever mye av pcn din..

Lenke til kommentar
Vietcong er ikke så aller verst. Er ikke så veldig glad i FPS spill men dette er ett av de få jeg har likt.

Det er sant, et ganske så realistisk Vietnamspill med en sinnsykt god atmosfære. Men det er ikke så mange taktiske elementer i spillet, iallefall ikke i singleplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...