MarkusG Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Som emne sier: Siemens S65 - Hvis du har noe du vil dele med meg om S65 så kan du skrive det her, er nesten sikker på og kjøpe den. Takker for både positive og negative svar om den Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 skal ganske sansynlig kjøpe denne mobben!den har fett design og er bra!det eneste minuset er at det er litt svak skjerm Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Okay, her er et faktum om S65 som gjør at jeg ikke kommer til å kjøpe den. Den har ikke stereo på avspilling av AAC filer, grunnet porten man kobler headsettet til. Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 For det første hva er AAC filer, og hva er forskjellen på stereo og mono Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 AAC er omtrent det samme som MP3, bare noen andre som har lagd det. Skal visstnok være bedre lydkvalitet på samme komprimering. Forskjellen på stereo og mono er at mono sender samme lyd til begge øra, mens stereo har/kan ha forskjellig. Dvs at lydbildet åpnes opp, det blir mye bedre og innlevelsen blir større. Monolyd høres ut som en liten høyttaler som sitter midt inni hodet ditt, mens stereolyd høres ut som om det kommer fra alle kanter. Nesten som forskjellen på surround og ikke surround. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ikke stereo lyd på denne heller Hvorfor lager de ikke S65 med stereo slik som SX1 sier jeg bare Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hvorfor lager de ikke S65 med stereo slik som SX1 sier jeg bare Fordi S65 ikke er ment å være noen musikk-avspiller. Lenke til kommentar
kodak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 skal ganske sansynlig kjøpe denne mobben!den har fett design og er bra!det eneste minuset er at det er litt svak skjerm s700 har ikkje svak skjerm så vent til den! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 har hørt at skjermen til mobilen er kjempebra tft skjerm Lenke til kommentar
theflirt Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 NÅR kan man få tak i S65 i Norge? I følge club-siemens er den tilgjengelig fra deres netthandel uke 27/28, ergo: snart. Men kan man kjøpe den derifra og bruke den i Norge da? Molna blir sikkert å svare..? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 NÅR kan man få tak i S65 i Norge? I følge club-siemens er den tilgjengelig fra deres netthandel uke 27/28, ergo: snart. Men kan man kjøpe den derifra og bruke den i Norge da? Molna blir sikkert å svare..? Ja, du kan kjøpe den hos Club-Siemens og bruke den i Norge Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 vet ikke om det er så lurt å kjøpe den derifra, mobilen kommer fra tyskland så da blir det moms på 24 prosent itilleg. om du er så desperat etter mobilen så gjør gjerne det, men jeg foretrekker å vente til den har kommet til norge og jeg får kjøpt den til et lavere pris. PS: hadde vi vært medlem av eu hadde vi sluppet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå