Gå til innhold

Problem med Studio 9- mpeg

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt Pinnacle Studio 9. Skal redigere litt for min gamle far i sommar, og alt har fungert heilt fint fram til no. Eg har eit DV-kamera og spelt inn på PC en med AVI. Dette tar som kjent relativt stor plass.

Alt er bra og redigeringa går som ein draum! Når eg er ferdig med dette ønskar eg å få alt over på DVD plater og i den anledning benytte meg av mpeg. Det er her ingenting skjer. Eg har høyrt at dette skal ta tid å "rendre", men INGENTING skjer. Eg har venta opp til 6 timar på ein 1 min lang test film med 4 klipp. Dette kan umulig vere normalt!? Eg har ei heilt ny, kraftig maskin så det kan umulig vere det som er problemet. Å sende tilbake den redigerte filmen i AVI format til DV-kameraet er ingen problem.

Eg klarer heller ikkje å hente film frå kameraet og inn til PC en som mpeg..

Nokon som kan hjelpe meg med dette problemet? :hmm:

PFH Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir berre verre og verre.. Programet er tilsynelatande heilt i orden, men ingenting fungerar.. :no:

Eg har prøvd mykje i dag, og her er mine resultat: I AVI er alt bra. Og å føre tilbake til DV-kameraet går heilt fint. Prøvar eg derimot å lagre dette på maskina og spele det av i RealOne Player mistar eg lyden! Dette har eg nettopp oppdaga.

Det som derimot har irritert meg dei to siste dagane er først og fremst når eg prøvar å capture i mpeg. Dette går fint heilt til eg stoppar prosessen ("Stop capure") Då får eg ei feilmelding. Programmet klarer ikkje å opne fila. (Sjølv om klippet ligg på maskina og spelar heilt fint av i feks RealOne Player)

Ok tenker eg. Det er uansett ein fordel å legge inn alt råmaterial med best mogleg kvalitet. Når eg skal til å "rendre" filmen til slutt, vil eg gjerne få den inn på ei DVD plate, og rendrar difor til mpeg. Alt er tilsynelatande greit her og. Eg får beskjed om "Please wait", men ingenting skjer! Sjølv etter over eit døgn er der ingen tegn til at noko er skjedd, og når dette var ein testfilm på 40 MB, er vel det litt pussig..

Maskina eg benyttar er ikkje mi eiga, men er heilt ny og har rikelig med musklar. Sidan eg ikkje har sett nokon med liknande problem med Studio 9, så mistenker eg maskina.

Eg vil ikkje bruke heile ferien på feilsøking.. :cry:

Nokon som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...