InFlamE Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) One day i was going to malta to bigge hotel.In the morning i goe down at the to eat a breakfast.I asked for to pisses of toast.She brings me only one piss.I tell her i want to piss.She tells me if u need to piss u better go to the toilet.I say u dont understand.I wanna piss on my plate.She says u better not piss on the plate u sun of a bitch.I didnt even know the lady and she calle me a sun of a bitch.Later i go to eat at a big resturante.She brings me a spoon and a knife but no fårk. Tell her i want a fårk.She tells my why i wanna fuck.U dont understand i wanna fårk on the table.U better not fuck on the table u sun of a bitch.Later i went back to the hotel.But there was no sheats on the bed.Calling the mananger i tells him i wanna shit.He says:If u wanna shit u better go to the toilet.U dont understand i wanna sheat on my bed.U better not shit on the bed u sun of a bitch.I go to the checkout he says peace at u i say piss at u u sun of a bitch.Iam going back to italia. Ingen skrivefeil.Bare slik italienern snakker.Derfor er det store språklige missforståelser Endret 27. juni 2004 av InFlamE Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er ikke det teksten til en sang da? (av Cisco Kid elns) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Vedde? (jeg fant den på pc'en til slutt) Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 den er mye artigere når det er lyd, ikke tekst Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) den er mye artigere når det er lyd, ikke tekst Så absolutt. Den kan lastes ned her. Endret 28. juni 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Flott Jeg er ny her så jeg viste ikke hvordan jeg skulle legge ut linken Jaja der er den Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Den italieneren som sier det der er morsom, tror sangen til cisco kid er laget ut i fra det ikke omvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå