alpha-v Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 jeg har et pussig problem. jeg kjører win2k+me-alså dualboot. men jeg bruker for det meste bare win2k på nettet. det eneste problemet jeg har er følgende: av og til når jeg logger på,så kommer ikke tilkoblingsskjermene opp i oppgavelinja/systray.. i tillegg så forsvinner den tilkoblinga jeg bruker(tiscali)totalt fra eksterne tilkoblinger. hvis jeg så restarter maskinen-noe jeg må forøvrig gjøre for å logge meg av nettet,så kan jeg ha flaks og få skjermene med på neste pålogging på nettet..men ikke bestandig. dette er jo bare en egentlig fillefeil-men det kunne vert artig og høre om andre har hatt dette problemet,eller om noen vet hva som kan gjøres.. ellers så fungerer allt helt utmerket. her er maskinvareoppsettet mitt-grovt overslag: ABIT KT-7A AMD ATHLON THU.1400/266(44 grader load..) WESTERN 30+40 gb HDD 784 mb ram. GAINWARD GEFORCE 2ti-500/xp 300 w PSU PLEXTOR 24/10/40a cdr. creative cdrom-52x CREATIVE LIVE PLAYER 5.1 MAXI TOWER-husker ikke navnet,noe blillig skit! i grove trekk dette ja..hva tror dere? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Mulig det er noe tilkoblings-dill. Jeg har det problemet at av og til virker ikke modemet uten at jeg maa starte opp "modem-connections"-saken og identifisere modemet mitt paa nytt. Saa jeg har bare laget en snarvei paa skrivebordet til dette, og klikker den vel en gang annenhver dag. Lenke til kommentar
alpha-v Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 tja..men jeg glemte og føye til at jeg har isdn.. jeg har ikke problem med og komme på nett-men skjermene er ikke der..og heller ikke tilkobligslevrandøren(tiscali)i eksterne tilkoblinger. isdn kortet jeg har er forøvrig et asus.. kan det være en ide og se etter nyere driver? men det var pussig at det skulle være driveren-siden det fungerer helt greit i WIN ME. men det kan vel være at driveren til WIN2K ikke er helt bra..? flere ideer? Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 heisann løsningen for deg kan være å avinstalere nettverkskortet ditt og legge det inn på nytt det kan være ei driver fil som har streiket, så går du på nettet og se etter om du finner opdateringer til kortet ditt hos nettsiden til kortprodusenten eller på drivers.com Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg kjører Win98 SE, men kanskje du finner tilsvarende i Win2k: - i mappa Ekstern pålogging, marker Tiscali, åpne Tilkoblinger/ Innstillinger - under Generelt er en boks med hake for 'Vis et ikon på oppgavelinjen'. Lenke til kommentar
FRODESTORDALEN Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei! Høyreklikk på Tiscali tilkoblingen din og velg Egenskaper(Properties). Nederst på Skillearket Generelt setter du inn hake foran "Vis ikon når du er tilkoblet" Da vil du få opp skjermene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå