Gå til innhold

Kan noe ryke?

Cro Cop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme skjerm, den går til 85hz på 1280*1024...

Du har sikkert huket av "Skjul skjermmodi som denne skjermen ikke kan vise" elns.

Som Stig sier, det er umulig å kjøre 200hz ved høye oppløsninger uansett hvor god skjerm du har, det kan i værste fall gjøre at skjermen blir ødelagt..

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var rart at den føk helt opp til 200hz ved nettopp den oppløsning. Ved 1280 x 1024 får jeg maks 180hz. Så høyt som dette får jeg ikke en gang ved lavere oppløsning, da får jeg maks 120hz og 85hz.

Lenke til kommentar
Jeg syntes det var rart at den føk helt opp til 200hz ved nettopp den oppløsning. Ved 1280 x 1024 får jeg maks 180hz. Så høyt som dette får jeg ikke en gang ved lavere oppløsning, da får jeg maks 120hz og 85hz.

Ser for meg ut som en bug..

Lenke til kommentar

Få opp menyen på selve skjermen, der hvor du stiller inn bildet o.l. og sjekk hva den sier der (hvor mange Hz den kjører i). Og så bør du prøve å hente ned de nyeste driverne til skjermen din og innstallere de (evt. innstallere de på nytt hvis du allerede har de innstallert).

Du greier ikke å ødelegge skjermen, hvis den blir satt på innstillinger den ikke takler kobler den bare ut signalet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...