Supernaut_ Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hei jeg skal ha meg ny skjerm jeg. Har en 19" Dell som ikke jeg syns noe serlig om. Så jeg lurte på om noen kan anbefale noen 17" CRT som er bra til spilling. Spiller masse forskjellige spill : Warcraft 3,CS,Far Cry,UT2004 bla bla.. Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
boosting Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvis du bare hadde GIDDET å søke (ja, du kan søke i forumet) har dette spørsmålet blirr spurt minst 40 ganger. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 boosting : La vær og svar vis du skal klage. Ok, sorry for at jeg ikke søkte. Tar en kikk litt rundt om kring nå. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 denne skjermen er meget bra!, har den selv og er strålenjde fornøyd. supre farger og klarer høy oppdateringsfrekvens... http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=3831 Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hvis du bare hadde GIDDET å søke (ja, du kan søke i forumet) har dette spørsmålet blirr spurt minst 40 ganger. Det er ingen som tvinger deg til og svare her!!! Denne er ganske bra Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 her har du en koonge skjerm! 19" da men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå