Gå til innhold

Skumle klikkelyder


Anbefalte innlegg

En av mine hd'er, tror det er min 120gb seagate(s-ata) lager merkelige klikkelyder. Det virker som om den slår seg av eller noe slikt. Trodde det hadde noe med strømmen å gjøre til å begynne med, men etter at jeg koblet fra masse stuff oppførte den seg fortsatt rart. Synger hd'en på siste verset, eller er det noe power save greier? Noen som har noe tips...

 

350w psu

2xoptical drives

wd 80gb ide

seagate 120gb s-ata

ibm deskstar 75gxp s-ata(bruker adapter)

radeon 9700

athlon xp 2500+@3200+

a7n8x-deluxe/GD

Endret av pc_freak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den gjør det ofte i løpet av en vanlig pc-session for å si det slik...

Har lest litt om click of death her på forumet...Hvis hd'en spinner ned kan det jo virke som om den kommer ut av sleep mode eller tar jeg feil?

 

noen som har erfaring med retur av disker med dette problemet. kjøpte den på komplett...det er jo litt vanskelig å bevise hvis de bestemmer seg for å være vanskelige(som etter min erfaring mange support-folk er).

Lenke til kommentar

Min har holdt på sånn en stund, siden en kamerat tråkka inni PCen min og ødela powerkontakten.. Siden da har den vært løs. I den senere tid begynte den å tulle fælt, oppførte seg som om drivene mine var floppydrives (spørte om den skulle formatte de, isteden for å Åpne de normalt). Da var det bare noen uker igjen til den sa takk for seg... :blush: Kjipt og, der forsvant 30 spill og alle mp3ene mine hehe :p .

 

PS. Den holdt ut i omtrent ett år etter uhellet med foten i PCen... Jeg lodda bare powerledningene fast til henholdsvis de korrekte uttakene :) Og det holdt lenge...

Endret av t0mse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...