Manuel Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Voodoo 2 kort er kun tilleggs-kort da det støtter kun 3D...har selv 2 stk liggende.. disse var linket sammen for bedre ytelse, og dette var en kjempeløsning en gang i gamle dager da vi var yngre :-) Dette stemmer ikke. Det er som psilocybe sier, Voodoo 2 Banshee var ett standalone kort, og hvis jeg ikke husker helt feil hadde dette var 16mb minne og oppover. Tilleggskortene hadde fra 12 Voodoo 1 hadde noe lavere, værtfall 8mb, kanskje noen lavere også, husker ikke så langt I så fall var v2 og Banshee to forskjellige ting. Voodoo 2 kom bare i form av tilleggskort som ble koblet til 2d-kortet gjennom en pass-through kabel. Man kunne få Voodoo 2 i 12 og 8 mb varianter. I grunn var bare v2 det samme som 3*voodoo (1). Voodoo (1) hadde bare 4mb minne. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det hadde jo holdt i massevis å måtte betale porto for det kortet der... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Voodoo 2 kort er kun tilleggs-kort da det støtter kun 3D...har selv 2 stk liggende.. disse var linket sammen for bedre ytelse, og dette var en kjempeløsning en gang i gamle dager da vi var yngre :-) Dette stemmer ikke. Det er som psilocybe sier, Voodoo 2 Banshee var ett standalone kort, og hvis jeg ikke husker helt feil hadde dette var 16mb minne og oppover. Tilleggskortene hadde fra 12 Voodoo 1 hadde noe lavere, værtfall 8mb, kanskje noen lavere også, husker ikke så langt I så fall var v2 og Banshee to forskjellige ting. Voodoo 2 kom bare i form av tilleggskort som ble koblet til 2d-kortet gjennom en pass-through kabel. Man kunne få Voodoo 2 i 12 og 8 mb varianter. I grunn var bare v2 det samme som 3*voodoo (1). Voodoo (1) hadde bare 4mb minne. Jau, voodoo banshee er ikke det samme som voodoo2. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Voodoo 2 kort er kun tilleggs-kort da det støtter kun 3D...har selv 2 stk liggende.. disse var linket sammen for bedre ytelse, og dette var en kjempeløsning en gang i gamle dager da vi var yngre :-) Dette stemmer ikke. Det er som psilocybe sier, Voodoo 2 Banshee var ett standalone kort, og hvis jeg ikke husker helt feil hadde dette var 16mb minne og oppover. Tilleggskortene hadde fra 12 Voodoo 1 hadde noe lavere, værtfall 8mb, kanskje noen lavere også, husker ikke så langt I så fall var v2 og Banshee to forskjellige ting. Voodoo 2 kom bare i form av tilleggskort som ble koblet til 2d-kortet gjennom en pass-through kabel. Man kunne få Voodoo 2 i 12 og 8 mb varianter. I grunn var bare v2 det samme som 3*voodoo (1). Voodoo (1) hadde bare 4mb minne. Jau, voodoo banshee er ikke det samme som voodoo2. Ok, gir meg på dette Men de ble lagt ut for salg ca samtidig, og jeg er ganske sikker på at flere butikker, værtfall lokale, solgte disse som voodoo 2 kort Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Banshee kortene var vel basert på v2 ja, men var en god del svakere enn V2 kortene etter hva jeg kan huske. Mvh MajorP Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Haha, 500 spenn! Har selv et Voodoo2 kort liggendes, tror neppe jeg får noe betaling for det om jeg prøver å kvitte meg med det. Beholdt det, bruker det ikke akkurat nå, men skal putte det i den gamle P2'n min og fyre opp noen gamle 3Dfx ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå