Gå til innhold

Voodoo 2 - Verdt 500,- :D ?


Windoge

Anbefalte innlegg

Voodoo 2 kort er kun tilleggs-kort da det støtter kun 3D...

har selv 2 stk liggende.. disse var linket sammen for bedre

ytelse, og dette var en kjempeløsning en gang i gamle dager

da vi var yngre :-)

Dette stemmer ikke.

Det er som psilocybe sier, Voodoo 2 Banshee var ett standalone kort, og hvis jeg ikke husker helt feil hadde dette var 16mb minne og oppover.

Tilleggskortene hadde fra 12 :)

Voodoo 1 hadde noe lavere, værtfall 8mb, kanskje noen lavere også, husker ikke så langt :p

I så fall var v2 og Banshee to forskjellige ting. Voodoo 2 kom bare i form av tilleggskort som ble koblet til 2d-kortet gjennom en pass-through kabel. Man kunne få Voodoo 2 i 12 og 8 mb varianter. I grunn var bare v2 det samme som 3*voodoo (1). Voodoo (1) hadde bare 4mb minne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Voodoo 2 kort er kun tilleggs-kort da det støtter kun 3D...

har selv 2 stk liggende.. disse var linket sammen for bedre

ytelse, og dette var en kjempeløsning en gang i gamle dager

da vi var yngre :-)

Dette stemmer ikke.

Det er som psilocybe sier, Voodoo 2 Banshee var ett standalone kort, og hvis jeg ikke husker helt feil hadde dette var 16mb minne og oppover.

Tilleggskortene hadde fra 12 :)

Voodoo 1 hadde noe lavere, værtfall 8mb, kanskje noen lavere også, husker ikke så langt :p

I så fall var v2 og Banshee to forskjellige ting. Voodoo 2 kom bare i form av tilleggskort som ble koblet til 2d-kortet gjennom en pass-through kabel. Man kunne få Voodoo 2 i 12 og 8 mb varianter. I grunn var bare v2 det samme som 3*voodoo (1). Voodoo (1) hadde bare 4mb minne.

Jau, voodoo banshee er ikke det samme som voodoo2.

Lenke til kommentar
Voodoo 2 kort er kun tilleggs-kort da det støtter kun 3D...

har selv 2 stk liggende.. disse var linket sammen for bedre

ytelse, og dette var en kjempeløsning en gang i gamle dager

da vi var yngre :-)

Dette stemmer ikke.

Det er som psilocybe sier, Voodoo 2 Banshee var ett standalone kort, og hvis jeg ikke husker helt feil hadde dette var 16mb minne og oppover.

Tilleggskortene hadde fra 12 :)

Voodoo 1 hadde noe lavere, værtfall 8mb, kanskje noen lavere også, husker ikke så langt :p

I så fall var v2 og Banshee to forskjellige ting. Voodoo 2 kom bare i form av tilleggskort som ble koblet til 2d-kortet gjennom en pass-through kabel. Man kunne få Voodoo 2 i 12 og 8 mb varianter. I grunn var bare v2 det samme som 3*voodoo (1). Voodoo (1) hadde bare 4mb minne.

Jau, voodoo banshee er ikke det samme som voodoo2.

Ok, gir meg på dette :)

Men de ble lagt ut for salg ca samtidig, og jeg er ganske sikker på at flere butikker, værtfall lokale, solgte disse som voodoo 2 kort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...