Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom eller Telenor?


Anbefalte innlegg

Jeg flytter antageligvis om ikke lenge...... Der jeg skal bo er det kun telenor og bluecom som kan levere adsl til meg. Jeg har hatt bluecom lenge fra før, og har god erfaring med dem. Men er det stor forskjell på de og telenor?

 

Prisene er så å si like, så da er det vel kanskje bare smak og behag eller??? Noen som har noe relevant info til meg? Er det stor forskjell på disse to?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personelig så hater eg telenor, bkk og alle andre statseide selskaper. Eg har og ADSL fra bluecom og er storfornøyd. Supporten til bluecom er jo ikkje å klage på.

Eg tror og att telenor har dårligere ping til Europeiske gameservere for dei router gjennom New york ?

 

 

Go for bluecom :thumbup:

Lenke til kommentar
Eg tror og att telenor har dårligere ping til Europeiske gameservere for dei  router gjennom New york ?

Stemmer at Telenor suger på ping mot feks bnet! ligger på 150 ping ca, men på innenlandsservere så er de helt ok på ping!

har telenor, ligger på 45 - 50 i ping mot engelske servere.

Lenke til kommentar
Eg tror og att telenor har dårligere ping til Europeiske gameservere for dei  router gjennom New york ?

Stemmer at Telenor suger på ping mot feks bnet! ligger på 150 ping ca, men på innenlandsservere så er de helt ok på ping!

Har telenor 1024\256 og har 35 i ping til europe.battle.net, mens når jeg hadde tele2 hadde jeg konstant 150-200 +++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...