PetePistola Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) nå har det skjedd noe rart med min sx1 mobil... når jeg våknet i dag merket jeg en rar ting, lyse fra tast 3 til * funker ikke.. tastene er bare helt svarte.. noen som kan hjelpe meg?? edit: resten av tastene lyser.. Endret 27. juni 2004 av DaDon Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ja da er det ei "pære" som har gått da, send den inn på repp... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Desverre en litt vanlig feil på SX1 det der... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 nå har det skjedd noe rart med min sx1 mobil...når jeg våknet i dag merket jeg en rar ting, lyse fra tast 3 til * funker ikke.. tastene er bare helt svarte.. noen som kan hjelpe meg?? edit: resten av tastene lyser.. Hvor lenge har du hatt mobilen og når ble den produsert? (trykk *#06# , trykk på info og les hva som står på P.-date. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 nå har det skjedd noe rart med min sx1 mobil...når jeg våknet i dag merket jeg en rar ting, lyse fra tast 3 til * funker ikke.. tastene er bare helt svarte.. noen som kan hjelpe meg?? edit: resten av tastene lyser.. Hvor lenge har du hatt mobilen og når ble den produsert? (trykk *#06# , trykk på info og les hva som står på P.-date. Hva har det med saken å gjøre? Er det en spesiell serie med SX1 som er plaget med dette? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Kanskje det var vanligere på de tidlige modellene (altså ett feil som ble fiksa raskt) Handler nok mest om hvor gammel mobilen er, om det kun er slitasje eller en fabrikk feil Men uansett er nok telefonen neppe eldre enn rundt 1 år, og det burde den alvorlig talt tåle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå