Laman Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 må finne på en jeg og. Alle barna brukte keyboard, untatt mikke han brukte stikke. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) morsomt :!: Endret 6. juli 2004 av AssKicR Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Alle barna spilte public untatt kjell han var cpl Alle barna spilte med mus og tastatur untagen pelle han hadde touchscreen Alle barna var n00bs og rusha lang på dd2 untatt kåre han planta b1 Alle barna kastet flash untagen sadbloke han kasta smoke... Alle barna teipet fast walk knappen untatt peter han var døv... Alle barna skjøt usaklige joggehs untagen player han brukte standard..... Alle barna plantet bomba selv om det bare var 1... Alle barna tket og reconecta untagen admin han bannet de (dette tar helt av.not) Alle visste ikke forskjell på b1 og b2 og sa ja til å spille stepin når vi søkte skilled... Alle barna hadde eco untatt knut han var n00b :\ Alle barna hadde problemer med steam untatt glenn han spilte nemlig 1.5 Alle barna kjøpte colt uten armor untatt kåre han kjøpte armor og he Alle barna var letteid untatt "cpl hora" han var en semipro som fakenicka huff, når man kjeder seg og i tilleg er overtrøtt blir det ofte sånn :S Lenke til kommentar
Same- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Alle barna brukte ADD RELPLY untatt kåre han brukte FAST REPLY Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Alle barna hadde problemer med steam untatt glenn han spilte nemlig 1.5 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Alle barna oppførte seg skikkelig untatt mbskywalker han var for dum. Alle barna hadde det bra untatt meg, som får en advarsel, men det er likevel værdt det. Alle barna ønsket høyere tollkvoter, untatt Purify, han sa NEI til EU Alle barna hadde iku under 10 untatt jeg, jeg hadde over 120. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Alle barna oppførte seg skikkelig untatt mbskywalker han var for dum. Alle barna hadde det bra untatt meg, som får en advarsel, men det er likevel værdt det. Alle barna ønsket høyere tollkvoter, untatt Purify, han sa NEI til EU Alle barna hadde iku under 10 untatt jeg, jeg hadde over 120. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 alle barna lå å klina untatt tulla hun lå å knulla alle barna lekte med dynamitt untatt tore han ble sprengt ut over hele jorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå