Heatsink Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 noen som veit om noen bilder av dette kabinettet fra cooler master: har ikke sett noe ordentlige bilder med innmat i, bare de rare bildene på coolermaster.com ! det hadde vært kjempe fint om noen kunne komme med noen bilder Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Hva heter det? Det er litt vansklig og finne uten navn. BTW: Hvorfor hater du AS5?, skjønner godt de andre tinga men, AS5? slemt sagt! Endret 27. juni 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Hva heter det? Det er litt vansklig og finne uten navn.BTW: Hvorfor hater du AS5?, skjønner godt de andre tinga men, AS5? slemt sagt! jeg hater as5 fordi jeg sølte en mikroskopisk dråpe med det og ødela mitt dyrebare skjermkort! Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hva heter det? Det er litt vansklig og finne uten navn.BTW: Hvorfor hater du AS5?, skjønner godt de andre tinga men, AS5? slemt sagt! jeg hater as5 fordi jeg sølte en mikroskopisk dråpe med det og ødela mitt dyrebare skjermkort! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Hva heter det? Det er litt vansklig og finne uten navn.BTW: Hvorfor hater du AS5?, skjønner godt de andre tinga men, AS5? slemt sagt! jeg hater as5 fordi jeg sølte en mikroskopisk dråpe med det og ødela mitt dyrebare skjermkort! jeg syntes faktisk ikke at det var noe morsomt! må klare meg med et 9600se fremover nå! ps:kan vi holde oss on topic? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Fant en liten preview av kabinettet på Tom's Hardware. Der var det i alle fall noen bilder. Ta en titt her. Men jeg fant desverre ingen bilder med innmaten i. Prøv å søk på Google. Det vil vel uansett komme fler bilder etterhvert, da dette kabinettet er jo relativt nytt(?). Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Flash Movie av Coolermaster STC-T01"Stacker" Har bestillt og kabinette ligger på posten terminalen.. Endret 28. juni 2004 av Røbber Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Flash Movie av Coolermaster STC-T01"Stacker" Har bestillt og kabinette ligger på posten terminalen.. når du har fått satt i innmaten vil jeg se et bilde vurderer å kjøpe det men jeg vil ikke kjøpe oim det ikke r no fint Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Akkurat no slikt jeg har letet etter... MASSE kjøling Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ok! Det kan ta noen dager før det kommer, ska kjøp meg vannkjøling som jeg bør installer først. Det er mer enn nok plass for de fleste og ideel til vannkjøling. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Noen som vet hvor man kan bestille flere av de drive bayene med vifter til Stacker? Det følger en med kabinettet. Sendte mail til 3dfxcool, men de solgte ikke dem løse. Netconection eller Microplex fører eller ikke slike. Vil gjerne ha orginale drive bays med 120mm vifter for 4 disker. Endret 28. juni 2004 av B-QL Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) fant en del bilder selv jeg: se her men du Røbber har du fått kabinettet ditt enda? -jeg er fremdeles åpen for flere bilder Endret 16. juli 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Vil du ennå ha mer bilder? ( har nettop fått stackeren i hus, sitter å ser på den akkuratt nå ) Eg kan skaffe/ta noen kule bilder av den, men har ikke fått hovedkortet og diverse enda da Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Dette er et rå kabinett, må jeg si, men er det noen som vet om man kan få Coolermaster "Stacker" i svart farge? jeg fant bare den i sølv i de nettbutikkene som selger den svart farge er så mye bedre på denne kabinettet enn sølv (personlig mening) Lenke til kommentar
skol Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Hei, Unstable: Coolermaster Stacker skal visstnok finnes i tre forskjellige farger; sølv, svart og rødt! Endret 3. august 2004 av skol Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 wow fins den i rød også, kult.. men vet noe hvor man finne dem i enten svart eller rød i de norske nettbutikkene? Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 søk på bilde søkene på google eller altavista skal vedde på at du får opp bilder! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har akkurat montert opp den nyinnkjøpte stackeren med vannkjøling og dual strømforsyning. Kanskje litt trangt med to radiatorer og stor vanntank kanskje, men jeg skal modifisere den litt senere Og uten lys, eyecandy Kjempekabinett, spesielt hvis du skal ta i bruk to strømforsyninger. Eneste ulempe er at det er mange skruer på hovedkortbrettet. Men det skal man jo ikke ta ut hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå