Blaa Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg må si at jeg er meget godt fornøyd med disse to webshoppene. Bestillte lydkort, cdr-plater og en Sony 21"-leasingskjerm fra Multicom 16/4-02. I dag har jeg hentet sakene på posten. Skjermen som er bruk, kan man ikke se antydninger til bruk på. Jeg må si at dette kvalifiserer til en 6'er på terningen. Det samme gjelder Microplex, som leverte cpu-kjøler og diverse annet utstyr på like lang tid. Jeg syntes også at prisene var hyggelige.. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Enig med deg der... Nå har eg ikkje kjøpt så mykje frå Microplex men eg har handla en del frå Multicom og dei har en fantastisk rask behandling av ordrane. Har endå ikkje hatt retur så korleis dei takla det veit eg ikkje. Det einaste er at eg synes dei er blitt litt for dyre no. Eg driv og vurdera digitalkamera for tida, og då har eg merka at prisane der ligg en god del over dei andre webshopane. Ole Lenke til kommentar
TN;) Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Microplex har veldig fin og rask behandling og levering! PS Data også, jeg bestilte en gang mitt kabinett fra dem. Posten sin skyld at det tok litt lang tid før det kom frem, men så bor jeg jo temmelig langt nord i landet da. Bestilt ekstremt mye fra Komplett Data, og de er helt greie. Liker prisene demmes, også Microplex sitt spesial-assortement som er bra. Tester nå 3dfxcool.no, de har ikke like bra system som de andre (hvor man har tracking av pakken bl.a.) men de har mye bra spesial-stuff! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg bruker kun 2 webshoppere. http://www.microplex.no og http://www.komplett.no De har rask og god service. ( Men Komplett.no er litt trege i hjernen noen ganger :smile: ) Men ville jeg bestemt om hvilken webshop som skulle bli norges beste webshop hadde det ikke vært noen tvil. Microplex. De er helt supre ! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå