Jim Pec Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvordan får jeg lagt til S-ATA driverne uten å mått gjøre det via en ny-installasjon. Jeg skal klone fra P-ATA til S-ATA, og da må denne driveren være oppe å gå før kloningen kan starte. Noen som kan hjelpe meg? Haster! Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 drivere finnes produsenten til hovedkortet ditt sin side. Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Ja driveren har jeg jo... Men hvor, eller hvordan skal jeg få lagt den til i registeret? Det er det som er spørsmålet. Og hadde jeg visst at det skulle bli så sinnsykt mye styr med S-ATA så hadde jeg holdt meg til ordinære IDE-disker.... Men men. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) gå på my computer ----> properties ----> device manager, da vil du sikkert kunne se noe som mangler drivere gå dit trykk på update driver, innstaler fra en bestemt plass, det vil si du blar deg frem dit driveren ligger og trykker på den Endret 27. juni 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå