Bushnell Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg har gått gk nå, fikk nesten 4 i snitt å kan ikke si jeg har lært stort Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg skal gå elektro, siden jeg allerede er veldigt lei vanlig skole, heller på med en del fin elektronikk nå Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sad but true... håper ikke d var d siste du mente var trist ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hehe, var helst den første. Den siste kan vel andre dra litt fordel av òg. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Gikk GK Elektro en gang på slutten av 80-tallet. Fikk 5 i arbeidsteknikk husker jeg. Har forresten de fleste bøkene fremdeles. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hehe, var helst den første. Den siste kan vel andre dra litt fordel av òg. MHM... gleder meg til neste russetid bare så synd at jentene går i de svære vanskelige kjeledressene. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 jeg har gått gk nå, fikk nesten 4 i snitt å kan ikke si jeg har lært stort Gikk ut GK elektro jeg også.Uten eksamenan fikk jeg et snitt på 4,men med fikk jeg 3,8 Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Gikk GK Elektro på Gand VGS i Sandnes. Angrer ikke et sekund. Har valgt VK1 Elektro til neste år. Regner med å komme inn med 4.6 i snitt. Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 gikk GK Elektro, hoppert deretter over til Automasjon Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg går på steinerskolen jeg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 gikk GK Elektro, hoppert deretter over til Automasjon Hvordan er det å gå automasjon,har det som andre valget mitt. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Har gått grunnkurt Elektrofag og VK1 Elektro. Videre studerer jeg for å bli elkraftingeniør. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Gått GK elektro, har søkt vk1 automasjon, blir vel en lek å komme inn med 5,3 i snitt Skulle søke flyfag, men ombestemte meg pga. usikker airbeidsplass.... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har også gått GK elektro på sandnes, har søkt vk1 elektronikk.... Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har gått GK elektro på Skogmo i Skien. Skal på VK1 elektro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg begynner på videregående etter sommeren og har elektro som første valg. Zemeckis: går du på ladejarlen? Har hørt at det er en ganske bra skole. Jeg har den på første, men den er akkurat utafor 6 km elns. så kommer nok ikke inn der. Blir vel Heimdal... Så har jeg tenkt å ta VK1 elektronikk og så service elektroniker + påbyggnings kanskje. Eller så blir det IKT Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) jeg søkte på elektro i år, og kom inn tror vi kanskje blir 3 jenter på elektrolinja i år. håper i værtfall det! jeg vil ikke være den eneste jenta Endret 14. august 2008 av dimmub Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Første året på vgs gikk jeg elektro. I fjor gikk jeg elenergi. Det er de du må gå for evt å bli vanlig hus-elektriker. Hele fjor året var jeg utplassert på bodø Energi en dag i uken. Derfra fikk jeg lyst til å søke meg inn som lærling som energimontørfaget. Slik at skal begynne der som lærlig nå til høsten. Men jeg synes virkelig at flere jenter kan få fingeren ut å søke på elektro. Første året var det kun 2 stykker fordelt på 3 klasser og fjor var det 2 fordelt på 2 klasser og begge av dem var i den andre klassen Kun gutter i lag i løpet av et helt år er ikke ofte så smart tror jeg Men uansett karer dere som begyner nå til høsten! Lykke til! Btw spør lærern om han kan pølse og appelsin trikset;) Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg gikk VG1 Elektro, så VG2 Automasjon. 2 greie år, men jeg kjeda meg mye.. Så nå skal jeg ta påbygging Lenke til kommentar
Raines Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) jeg har gått GK Elektro og skal gå på automasjon nå til høsten . Jeg hadde egentlig søkt på automasjon på samme skole som jeg tok GK Elektro på, men kom seff ikke inn enten pga at 2 karakterer ikke ble ført på vitnemålet eller stor pågang på den skolen jeg søkte på.... noen andre som ikke fikk ført norsk og engelsk karakterene på vitnemålet? men uansett så komm jeg inn på 2 ønsket mitt som var automasjon vg2 på stord vidaregåande skule. nåken andre som skal der? Endret 14. august 2008 av Raines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå