Gå til innhold

Hvor mange her går/har gått elektro?


Zemeckis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg begynner på videregående etter sommeren og har elektro som første valg. :w00t:

 

Zemeckis: går du på ladejarlen? Har hørt at det er en ganske bra skole.

Jeg har den på første, men den er akkurat utafor 6 km elns. så kommer nok ikke inn der. Blir vel Heimdal...

 

Så har jeg tenkt å ta VK1 elektronikk og så service elektroniker + påbyggnings kanskje. Eller så blir det IKT :hmm:

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Første året på vgs gikk jeg elektro.

I fjor gikk jeg elenergi. Det er de du må gå for evt å bli vanlig hus-elektriker.

Hele fjor året var jeg utplassert på bodø Energi en dag i uken. Derfra fikk jeg lyst til å søke meg inn som lærling som energimontørfaget. Slik at skal begynne der som lærlig nå til høsten.

 

Men jeg synes virkelig at flere jenter kan få fingeren ut å søke på elektro. Første året var det kun 2 stykker fordelt på 3 klasser og fjor var det 2 fordelt på 2 klasser og begge av dem var i den andre klassen :wallbash:

Kun gutter i lag i løpet av et helt år er ikke ofte så smart tror jeg :ermm:

 

Men uansett karer dere som begyner nå til høsten!

Lykke til!

Btw spør lærern om han kan pølse og appelsin trikset;)

Lenke til kommentar

jeg har gått GK Elektro og skal gå på automasjon nå til høsten .

Jeg hadde egentlig søkt på automasjon på samme skole som jeg tok GK Elektro på, men kom seff ikke inn enten pga at 2 karakterer ikke ble ført på vitnemålet eller stor pågang på den skolen jeg søkte på.... :hrm: noen andre som ikke fikk ført norsk og engelsk karakterene på vitnemålet?

 

men uansett så komm jeg inn på 2 ønsket mitt som var automasjon vg2 på stord vidaregåande skule. nåken andre som skal der? :mellow:

Endret av Raines
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...