Gå til innhold

Hvor mange her går/har gått elektro?

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer bare på hvor mange her på forumet skal gå eller har gått elektro,og eventuelt hva gikk dere etter GK elektro?Jeg skal selv gå VK1 elektro til høsten.

PS:Dere som ikke skal eller har gått elektro linja,plis ikke kom med unødvendige inlegg :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk GK for ett år siden. Nå i år gikk jeg flyfag på skedsmo, men ga opp og begynner på påbyggning istedenfor. (Og nei det var ikke pga karakterene. Vi var garantert plass neste år og jeg fikk 5,1 i snitt)

Satrucci_: Før du søker ville jeg sjekke om Sola har fått JAR godkjenning. Dette er en godkjenning som gjør at du kan jobbe overalt. Og akkurat nå er skedsmo den eneste skolen i Norge som har det.

Endret av evil-twin
Lenke til kommentar
Jeg vurderte det... Så valgte jeg allmenn. Angrer enda.. :(

virker som mange av de som går allmenn angrer... jeg valgte heldigvis elektro, eneste som er kult med allmenn er jo russetiden :w00t:

men kjipt at når jeg skal ta ingeniør må jeg ta påbygging, 10 timer norsk i uka :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Har søkt meg inn på GK elektro i Sogndal, var faen så lei av allmenfag. Har kanskje tenkt å søke meg inn på flyfag i/på(?) Sola året etter der igjen om eg får bra karakterer. :)

Mhm, flyfag? Det blir sikkert lett å skaffe seg jobb, nå som det går så heidundranes bra for flyindustrien... :ermm:

Lenke til kommentar
jeg gikk

GK Elektro

Vk1 Elektro

og har gått mer enn 2 års læretid .. dvs .. lærekontrakten min løper ut på julaften ..

dvs .. jeg tar fagbrevet i desember!

Kult med noen her på foumet som går det samme som meg.Hvordan er det å være elektriker lærling?

Lenke til kommentar
Mhm, flyfag? Det blir sikkert lett å skaffe seg jobb, nå som det går så heidundranes bra for flyindustrien...  :ermm:

Nja ikke enkelt nå å få jobb nei... :ermm:

Kan jo alltids søke seg inn i forsvaret etter flyfag utdannelsen. Tjener bra og vanskelig å få sparken

Er ikke mange jobber her heller faktisk, mye nedskjæringer...

Har gått GK elektro + Flyfag VK1 og Flyfag VK2 og jobber nå i et flyselskap :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...