Zemeckis Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hei Jeg lurer bare på hvor mange her på forumet skal gå eller har gått elektro,og eventuelt hva gikk dere etter GK elektro?Jeg skal selv gå VK1 elektro til høsten. PS:Dere som ikke skal eller har gått elektro linja,plis ikke kom med unødvendige inlegg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Vet ikke jeg. Kanskje etthundreogsytten? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Håper jeg kommer inn på elektro på sandnes, fikk vell 4,4 i snitt så jeg satser på at det skal gå bra Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Jeg har gått GK Elektro og har søkt på IKT-drift til høsten. Endret 27. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har søkt meg inn på GK elektro i Sogndal, var faen så lei av allmenfag. Har kanskje tenkt å søke meg inn på flyfag i/på(?) Sola året etter der igjen om eg får bra karakterer. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har gått GK Elektro og har søkt på IKT-drift til høsten. "Copy- Paste" Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Vurderte egentlig IKT jeg også.Men i siste liten gikk jeg får VK1 elekto istedet.Er det noen fra trondheim her som skal gå VK1 elektro på ladejarlen f.eks? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Gikk GK for ett år siden. Nå i år gikk jeg flyfag på skedsmo, men ga opp og begynner på påbyggning istedenfor. (Og nei det var ikke pga karakterene. Vi var garantert plass neste år og jeg fikk 5,1 i snitt) Satrucci_: Før du søker ville jeg sjekke om Sola har fått JAR godkjenning. Dette er en godkjenning som gjør at du kan jobbe overalt. Og akkurat nå er skedsmo den eneste skolen i Norge som har det. Endret 27. juni 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Håper på å komme inn på elektro til høsten... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg vurderte det... Så valgte jeg allmenn. Angrer enda.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg gikk på Elektro GK. Har søkt på VK1 Flyfag Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg vurderte det... Så valgte jeg allmenn. Angrer enda.. virker som mange av de som går allmenn angrer... jeg valgte heldigvis elektro, eneste som er kult med allmenn er jo russetiden men kjipt at når jeg skal ta ingeniør må jeg ta påbygging, 10 timer norsk i uka Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er jo russ på elektro linjene også Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er jo russ på elektro linjene også joda... men rød-russ er jo klart kulest, mye mer folk og alle de pripne allmenn jentene slipper seg løs Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 joda... men rød-russ er jo klart kulest, mye mer folk og alle de pripne allmenn jentene slipper seg løs Sad but true... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har søkt meg inn på GK elektro i Sogndal, var faen så lei av allmenfag. Har kanskje tenkt å søke meg inn på flyfag i/på(?) Sola året etter der igjen om eg får bra karakterer. Mhm, flyfag? Det blir sikkert lett å skaffe seg jobb, nå som det går så heidundranes bra for flyindustrien... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Kan jo alltids søke seg inn i forsvaret etter flyfag utdannelsen. Tjener bra og vanskelig å få sparken Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg gikk GK Elektro Vk1 Elektro og har gått mer enn 2 års læretid .. dvs .. lærekontrakten min løper ut på julaften .. dvs .. jeg tar fagbrevet i desember! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 jeg gikk GK Elektro Vk1 Elektro og har gått mer enn 2 års læretid .. dvs .. lærekontrakten min løper ut på julaften .. dvs .. jeg tar fagbrevet i desember! Kult med noen her på foumet som går det samme som meg.Hvordan er det å være elektriker lærling? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Mhm, flyfag? Det blir sikkert lett å skaffe seg jobb, nå som det går så heidundranes bra for flyindustrien... Nja ikke enkelt nå å få jobb nei... Kan jo alltids søke seg inn i forsvaret etter flyfag utdannelsen. Tjener bra og vanskelig å få sparken Er ikke mange jobber her heller faktisk, mye nedskjæringer... Har gått GK elektro + Flyfag VK1 og Flyfag VK2 og jobber nå i et flyselskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå