Kick150 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er på jakt etter dig. speilrefl. og har fått tilbud om et eos d60 med Canon 17-35 f2.8L. Jeg har lest reviews, og det virker som det kommer bra ut i tester. Jeg har forsøkt å finne på nettet bruktpriser, men det ser ikke ut som det er mulig å få tak i. Noen her som har erfaring med dette kameraet og hvilke pris jeg burde forvente å betale for dette kameraet? Begynner jo å bli en stund siden det slapp ut på markedet? Noen som vet noe her? Vil jo helst ikke betale for mye, hvis dere skjønner. Lenke til kommentar
Smurfelurf Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 En interessant diskusjonstråd verdien av kamerahuset D60 finner du bl.a. her: http://www.foto.no/cgi-bin/diskusjon/lesIn...ne=&bokmerker=0 Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Takk! Kjekt å lese litt hva andre mener. Gir meg en pekepinn på hva jeg skal by. Supert! Men andre må gjerne komme med innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå