jivac Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hei, Noen som har tips om noen gode nettsider hvor de har fotografier av storbyer, "by-night" - bilder osv? Lenke til kommentar
DigiCamFan Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er vanvittig mange bra bilder på forumet til skyscrapercity http://www.skyscrapercity.com Lenke til kommentar
NuB Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Når jeg så topicen var skyscrapercity det første jeg også tenkte på. Massevis av flotte bilder av all verdens byer og konstruksjoner. Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Når jeg så topicen var skyscrapercity det første jeg også tenkte på. Massevis av flotte bilder av all verdens byer og konstruksjoner. Samme her. Syns siden var drit kjedelig. Ikke var det så mange bra bilder heller. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er jo utrolig mye av både hummer og kanari der, men det er ikke noe "fotograf-forum", altså poenget der er å vise fram bygninger og ikke bilder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå