Keyzer28 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvorfor sliter enkelte å ta imot MMS fra meg? Jeg har selv en Nokia 7610 telefon, og jeg sender uten problemer til en kompis med Nokia 6600. Men en venninne med Nokia 6100 klarer ikke å ta i mot MMS fra meg. Dvs, hun klarer ikke å ta imot bilder jeg tar med kameraet på telefonen. Hun sendte nemlig et bilde til meg som jeg sendte tilbake i retur for å se om hun fikk det, og da gikk overføringen greit. Forskjellen på telefonene kan vel ikke ha noe å si? Keyzer Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 jeg vil tro at størrelse kanskje kan ha noe å si for hvordan det går. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 jeg vil tro at størrelse kanskje kan ha noe å si for hvordan det går. Det høres jo logisk ut og var også min teori, men jeg mener jeg har lest at det som sendes komprimeres sånn at det i teorien ikke har noe å si? Keyzer Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det er helt sikkert størrelsen på mms'en du sender til henne. Maksimumsstørrelse på 6100 er 30 kB per MMS-melding. Lenke til kommentar
kain Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Dette er en av d største problemene med mms at telefoner støtter forskjellig størelse på mms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå