frakk2000 Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har litt lyst til å lage en vannkjølingsblokk selv, og kikket litt på TDX clonen og litt andre løsninger, og kom frem til en liknende løsning: (Er temmelig røten i sketchup, så jeg kladda ned noe i et tegneprogram ) Trikset er ihvertfall, at nipplene skal stå skrått ut fra blokken, og presse vannet over en rekke finner på langs, direkte over kjerna. Lurte på om noen kunne lage en sketchup av ideen, om dere skjønner hva jeg tenker på Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 vent litt, så skal jeg se hva jeg kan få ut av ideen din Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 det med skrå stilte nipler mener JEG at vil ikke ha no serlig å si.. det eneste er at det skaper en del ekstra arbeid for deg uansett.. dette kom jeg frem til.. MERK: dette er bare en rask skisse .. syns du ? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 haha... EID!! Neida.... Ser nice ut den blokken der ja... Håpr det blir worklogg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 det med skrå stilte nipler mener JEG at vil ikke ha no serlig å si.. det eneste er at det skaper en del ekstra arbeid for deg uansett.. dette kom jeg frem til.. http://img78.photobucket.com/albums/v299/d...rakk2000ide.jpg MERK: dette er bare en rask skisse .. syns du ? N-I-C-E! Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 Hehe, godt mulig det blir litt ekstra arbeid, men jeg kan se for meg at flowen blir bedre? o_O Fin skisse det ja Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Poeget lå vel litt i at nipplene skulle ligge på skrått inn mot finnene? Da slipper vannet å endre retning med 90 grader to ganger, på vei inn og ut av blokka. Endret 28. juni 2004 av Koffe Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2004 Poeget lå vel litt i at nipplene skulle ligge på skrått inn mot finnene?Da slipper vannet å endre retning med 90 grader to ganger, på vei inn og ut av blokka. Ja, nettopp. Logisk sett bør det gi bedre flow. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 29. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2004 Offtopic: Hvor laster du ned sketchup?? Ontopic: Stå på frakk 2000 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2004 Offtopic: Hvor laster du ned sketchup?? Sketchup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå