teekay19 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 1. JBL E80 2. Audio Pro Black diamond nye image V.2 serie 3. PSB 55T 4. Infinity Beta 40 Det er vanskelig å velge når eg ikkje kan høre på de. Har derfor brukt ein god del tid på Audioreview.com og har komt til at desse høtalerane er noen av de beste med i eit surround anlegg til rundt 12000. PSB har gjennom 45 reviews fått en gjennomsnitts karakter på 4.6 av 5. Audio Pro black diamond gamle version 21 reviews gjennomsnitt 4.95 av 5. JBL og Infinity hadde nesten ikke fått noen reviews, men eg har ein magefølelse av at de er bra høytalere. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Så lenge du stryrer unna infinity og ikke leser what hi-fi, så får du sikkert bra annleg. Vil tippe på at JBL høytaleren spiller med mest "trøkk". Men psb vil sikert være litt renere i lyden. Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Ja, det skal jo være eit kombi system til både hjemmekino og stereo. Men det eg burde legge mest vekt på er kanskje renhet i lyden. Bass har sikkert begge høytalerane nok av, men eg har ein Dynabel Phobos sub som skal ta seg av den værste bassen (bare eg får bygd den sammen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå