Suppelars2k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg er fan av rettskrivning, ergo, jeg har ikke noe liv utenfor PC'en. Jepp. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Og skal komentere alt. ergo: du har lite fritid som sitter å korektur leser alt du ser! Så du er FAN av rettskrivning? lol... Jeg er Fan av fotball jeg da... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Og skal komentere alt. ergo: du har lite fritid som sitter å korektur leser alt du ser! Tja, for det første, jeg ser ikke helt logikken. Hvordan kan det at jeg kommenterte rettskrivningen hentyde at jeg har lite fritid? Hvis du skulle plukke på meg for det, så ville vel det motsatte vært den mest saklige innfallsvinkelen? Og jeg sitter ikke og "leser korrektur", egentlig. Så du er FAN av rettskrivning? lol... Ja, det er jeg. Jeg er også fan av fjortiser som har innsett at alt ikke handler om å være så veldig tøff og kul til en hver tid. Jeg er Fan av fotball jeg da... Så fint for deg! Jeg er fan av rosa ørevarmere, god musikk, pilotbriller, vinylplater, billedkunst, kvinner, gresk dressing, agurkmiks, godt øl, gode venner, gitarspilling, teater, datamaskiner, skate/snowboard, hårgelè med aloe vera, kjærligheten, Kristin Halvorsen, tomatsuppe (helst med basilikum), dyrevernsforkjempere, progressiv metall, Dalai Lama, Buddah, Frank Zappa, Karl Marx, sopp, nebbdyr m.m. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvis du har noe håp overhode anngående seriøse svar bør det tøffe trynet forsvinne fort som FY! bare en tanke... og du er meget sent ute, prøv privat, tipper at alt av annonser som sto i (lokal)avisa er tatt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Plukk jordbær! Ikke bare for polakker... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 ikke bare for polakker... HVa faen skal de leve av da ( sarkastisk.) men hvor skal jeg få plukket jordbær da? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 men hvor skal jeg få plukket jordbær da? Hos de som dyrker jordbær kanskje? Det spørs jo om det er noen digre jordbærdyrkere i ditt område da. Men kontakt absolutt alle lokale bedrifter hos deg, da jeg er helt sikkert på at du får noe. Og vær så snill, slutt med off-topicen. Lenke til kommentar
Gudhjelpe Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvis du vil, kan du vaske haaret til han hOye mrke mannen paa MC Donalds, paa Amanda senteret i Haugesund. 60 kroner i timen og greier. Tar du med balsam og shampo selv er det 70 kroner. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Lever i Oslo... lite steder der de dyrker jordbær ja Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Lever i Oslo... lite steder der de dyrker jordbær ja Men det finnes da sikkert en og annen bod som selger de, om de ikke dyrker jorbærene der. Ryddegutt i en matbutikk kan vel også funke? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Ja ryddegutt hadde vært grei jobb, men hvor? finner ingen steder som søker arbeidshjelp... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Stopp alt dette OT-snakket. Hold dere til topic. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ja ryddegutt hadde vært grei jobb, men hvor? finner ingen steder som søker arbeidshjelp... Du oppsøker butikker og snakker med butikksjefen. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Gå med avisen! Det gjer eg! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Gå med avisen! Det gjer eg! Gikk med Norpost! ALDRI IGJEN! Luselønn alt for lang rute. tok 50 min å sortere reklamen. på vinteren er det et helvette når ruta de består av 2km oppoverbakker! Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det noe muligheter? har spurt alle i familien uten hell Noen som vet om noe i Oslo området? ..... sent ute ja.................. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Stopp alt dette OT-snakket. Hold dere til topic. Hail! We will do so Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 bedre enn meg iallfall, fikk 3- i norsk men plenkløpping er en bra jobb, jordbærselging er også kjekt Jeg ville ikke sagt at plenklipping er en bra jobb, plenklipping er helt ok så lenge man ikke har for dårlig betalt... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Gikk med Norpost! ALDRI IGJEN! Luselønn alt for lang rute. tok 50 min å sortere reklamen. på vinteren er det et helvette når ruta de består av 2km oppoverbakker! Du kan ikke en gang sammenligne Norpost og det å gå med aviser. Aviser er en ganske grei jobb for en 14 åring og er sikker på at aftenposten trenger sårt vikarer i sommerperioden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå