Gå til innhold

Sommer jobb til 14 åring?


mad2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og skal komentere alt. ergo: du har lite fritid som sitter å korektur leser alt du ser!

Tja, for det første, jeg ser ikke helt logikken. Hvordan kan det at jeg kommenterte rettskrivningen hentyde at jeg har lite fritid? Hvis du skulle plukke på meg for det, så ville vel det motsatte vært den mest saklige innfallsvinkelen? Og jeg sitter ikke og "leser korrektur", egentlig.

 

Så du er FAN av rettskrivning? lol...

 

Ja, det er jeg. Jeg er også fan av fjortiser som har innsett at alt ikke handler om å være så veldig tøff og kul til en hver tid.

 

Jeg er Fan av fotball jeg da...

 

Så fint for deg! Jeg er fan av rosa ørevarmere, god musikk, pilotbriller, vinylplater, billedkunst, kvinner, gresk dressing, agurkmiks, godt øl, gode venner, gitarspilling, teater, datamaskiner, skate/snowboard, hårgelè med aloe vera, kjærligheten, Kristin Halvorsen, tomatsuppe (helst med basilikum), dyrevernsforkjempere, progressiv metall, Dalai Lama, Buddah, Frank Zappa, Karl Marx, sopp, nebbdyr m.m. :)

Lenke til kommentar
men hvor skal jeg få plukket jordbær da?

Hos de som dyrker jordbær kanskje?

Det spørs jo om det er noen digre jordbærdyrkere i ditt område da.

Men kontakt absolutt alle lokale bedrifter hos deg, da jeg er helt sikkert på at du får noe. :)

 

Og vær så snill, slutt med off-topicen.

Lenke til kommentar
Gikk med Norpost!

 

ALDRI IGJEN!

 

 

 

Luselønn alt for lang rute. tok 50 min å sortere reklamen. på vinteren er det et helvette når ruta de består av 2km oppoverbakker!

Du kan ikke en gang sammenligne Norpost og det å gå med aviser. Aviser er en ganske grei jobb for en 14 åring og er sikker på at aftenposten trenger sårt vikarer i sommerperioden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...