nkrystad Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Noen som har erfaringer med enten: Creative I-Trigue L3450 Logitech Z-2200 Logitech Z-3 Hvilke er best til bruk som PC-høyttaler til spilling av musikk og til dataspill? Tenker først og fremst på Creative I-Trigue L3450, som jeg så vidt har fått prøvd og som jeg syntes hørtes bra ut. Ikke ser dem dumme ut heller... Endret 27. juni 2004 av nkrystad Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 jeg brukte disse til jeg gikk over til hi fi system... brukbar lyd til en billig penge Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 gå for z-2200 du har dem selv og de spiller som bare det! her er en test: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4832 Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Av de du har nevnt er det ingen tvil om at Z-2200 er det beste valget. Når du nevner bruk har jo høytalere generelt like bra lyd uansett bruksområde... For spilling er jo et surround set best, men jeg antar at det ikke er aktuellt. Lenke til kommentar
CareBear2k Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kjøp deg heller ett rimelig suround annlegg med audio in utgang... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har et Teac Sorround anlegg og når jeg setter den på Direct blir det kun 2.1 pga mitt Stereo lyd kort. Nydelig Bass . Fjernkontroll åsså. Kjøp heller et sånt. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ville ikke ha gått for et billig surroundanlegg. Ville heller ha gått for et 2.1 system enn et billig surroundsystemen. Du får ikke skikkelig surround i de billige settene og lyden er ofte dårlig. Ett 2.1 sett gir som regel mye, mye bedre lyd enn et surroundanlegg til samme pris. Greit nok at surround er bedre i spill, men hvis du må ha god lyd i spill anbefaler jeg deg å kjøpe et bra headsett. Av de du har listet opp ville jeg gått for Logitech Z-2200. Har klart seg bra i mange tester og skal gi mye bra lyd for pengene. Lenke til kommentar
CareBear2k Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ville ikke ha gått for et billig surroundanlegg. Ville heller ha gått for et 2.1 system enn et billig surroundsystemen. Du får ikke skikkelig surround i de billige settene og lyden er ofte dårlig. Ett 2.1 sett gir som regel mye, mye bedre lyd enn et surroundanlegg til samme pris. Greit nok at surround er bedre i spill, men hvis du må ha god lyd i spill anbefaler jeg deg å kjøpe et bra headsett. Av de du har listet opp ville jeg gått for Logitech Z-2200. Har klart seg bra i mange tester og skal gi mye bra lyd for pengene. kjøp ett dyrt suround annlegg da ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg har z-3 bra lyd, men skal nok kjøpe no større og bedre snart!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Gå for Z-2200! Den er ganske så heftig lyd på. For pengene. Naboene liker meg ikke lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå