durabit Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har et Logitech Cordless Keyboard med optisk mus, en eldre modell av dette. Etter kort tid ble tastene ubehagelige å trykke ned. Mange av tastene går rykkete ned i 1. del av anslagsfasen. Hvis jeg trykker langsomt ned kjennes/høres det ut som billig plast som gnisser mot hverandre. Tastaturet ser veldig fint ut men gir en billig følelse ved bruk. Musen er jeg heller ikke fornøyd med. Den er vanskeligere å kontrollere / posisjonere enn andre mus jeg har prøvd og er også for liten til min hånd. Nå er jeg på utkikk etter nytt tastatur og mus. Har andre samme erfaring som meg? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 har samme tastatur pakke som deg.. kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i det du nevner om problemene.. Blir det mye skit i mellom tastene og brus og kliss så sier det seg selv at det ikke går glatt.. Det jeg vil anbefale deg er å skru oppp tastaturet å gjøre det rent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hei. Hadde inntil forrige fredag samme pakken som deg, sleit etter hvert veldig med gjensittende taster (ikke pga. manglende renhold) og reconnects hvert 5-15 minutt. Dette ble godkjent av komplett som en retursak (selvsagt pga. reconnenctinga) og jeg fikk den nye MX-pakka. Den tilhørende musa (MX 700?) er helt overlegen, og definitivt en av de beste trådløse musene jeg hittil har testet. Langt raskere enn den forrige. Tastaturet er mye det samme som den forrige modellen, bortsett fra litt lekrere farge og enkelt nye features, som f. eks f-lock (dvs. nye muligheter for snarveier)... Jeg kan i alle fall ikke merke stor forskjellen på selve tastene, bortsett fra en god følelse av å skrive på et nytt og ubesudlet tastatur. Selv er jeg veldig godt fornøyd med pakken, i alle fall. Heh, latterlig norsk/engelsk. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er merkelig dette.. Hvilke type batterier bruker dere i tastaturet? Selv har jeg hatt mitt nå i 3 år... Har aldri hatt problemer med det.. Skifter batteri hver 3 mnd ca.. bruker oppladbare... Men at f.eks 2 av 100 har problemer med tastaturet vil jo ikke si at det er dårlig kvalitet.. Kommer veldig mye ann på behandlingen også, hvor langt senderen/mottakeren står unna osv.. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Nye tastatur er faktisk meget godt beskyttet mot smuler og væskeinntrengning. Litt skitt og væske vil ikke ha innvirkning på den mekaniske konstruksjonen av tastene. Dette tastaturet har vært lite brukt. Tastene sitter litt løst på "sokkelen" slik at de har en tendens til å henge seg fast (vanskelig å trykke ned) dersom du trykker ned på kanten av tasten. Jeg har et annet Logitech kabinet som er mye mer brukt og der tastene sitter skikkelig godt fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå