OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Starter helt ned på 0,12V her(60mm) lurte bare på åssen lydnivået er! har alle viftene mine på 5volt så jeg ikke skal høre pcen! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Ah, da er jeg med. Tok en tur inn i BIOS og disablet sjekking av CPU-fan jeg, så det er ikke et problem lenger Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 lurte bare på åssen lydnivået er! har alle viftene mine på 5volt så jeg ikke skal høre pcen! Den drukner i annen støy ved 7V Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ah, da er jeg med. Tok en tur inn i BIOS og disablet sjekking av CPU-fan jeg, så det er ikke et problem lenger ok, det var et såpass "avansert HK"!!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Ja, helt utrolig. Det eneste jeg savner på det er temp-sensorer Spørsmålet nå er om jeg skal gidde å betale 140,- for en 19dB vifte fra Microplex (og like mye i frakt), eller om jeg skal leve med den mikroskopiske forbedringen 7V utgjorde Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Den drukner i annen støy ved 7V Okei! så vis jeg bytter ut viftene mine som går på 7v og 5v med delta og setter de på 5 eller 7v, vil jeg da få mye mer støy tror du? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ja, helt utrolig. Det eneste jeg savner på det er temp-sensorer Spørsmålet nå er om jeg skal gidde å betale 140,- for en 19dB vifte fra Microplex (og like mye i frakt), eller om jeg skal leve med den mikroskopiske forbedringen 7V utgjorde Hvis Cpu/kjøleribba ikke blir for varm når du kjører vifta 7v syns jeg ikke du skal bry deg med å kjøpe en 19db papst, så lenge den andre vifta er stillegående på 7v. Ta en toture test på cpu og kjenn på kjøleribba. Hvis den blir så varm at du må trekke vekk hånda så ville jeg vudert kjøleløsningen... Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Den bråker enda - det er der problemet ligger Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Gir du meg 20 kr + frakt kan jeg sende deg en Zalman FanMate... Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 sett den på 5 volt da .... Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Hamm, har jeg ikke alt sagt at den ikke starter på 5V? Problemet er altså at vifta i seg selv suger... Si fra hvis noen av dere skal handle på microplex og bor i Oslo Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hamm, har jeg ikke alt sagt at den ikke starter på 5V? Problemet er altså at vifta i seg selv suger... Si fra hvis noen av dere skal handle på microplex og bor i Oslo Istedenfor å svi av penger på en stillegående vifte som er dyr, hvorfor ikke kjøpe en som er litt mer billigere, og sett den på 5 eller 7v...?? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hamm, har jeg ikke alt sagt at den ikke starter på 5V? Problemet er altså at vifta i seg selv suger... Si fra hvis noen av dere skal handle på microplex og bor i Oslo beklager, hadde ikke fått med meg det Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Istedenfor å svi av penger på en stillegående vifte som er dyr, hvorfor ikke kjøpe en som er litt mer billigere, og sett den på 5 eller 7v...?? 140,- er da ikke så dyrt. Så lenge noen biter på siggen min så jeg kan snylte litt frakt plager det meg ikke nevneverdig å kjøpe en papst-vifte Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Handle på DI eller Komplett i Oslo da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Ingen av de har så stille 40mm vifter, med mindre jeg har oversett noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå