Gå til innhold

Stille FSB på eldgammelt hk

enden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, helt utrolig. Det eneste jeg savner på det er temp-sensorer :) Spørsmålet nå er om jeg skal gidde å betale 140,- for en 19dB vifte fra Microplex (og like mye i frakt), eller om jeg skal leve med den mikroskopiske forbedringen 7V utgjorde :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, helt utrolig. Det eneste jeg savner på det er temp-sensorer :) Spørsmålet nå er om jeg skal gidde å betale 140,- for en 19dB vifte fra Microplex (og like mye i frakt), eller om jeg skal leve med den mikroskopiske forbedringen 7V utgjorde :hmm:

Hvis Cpu/kjøleribba ikke blir for varm når du kjører vifta 7v syns jeg ikke du skal bry deg med å kjøpe en 19db papst, så lenge den andre vifta er stillegående på 7v. Ta en toture test på cpu og kjenn på kjøleribba. Hvis den blir så varm at du må trekke vekk hånda så ville jeg vudert kjøleløsningen...

Lenke til kommentar
Hamm, har jeg ikke alt sagt at den ikke starter på 5V? Problemet er altså at vifta i seg selv suger... Si fra hvis noen av dere skal handle på microplex og bor i Oslo :)

Istedenfor å svi av penger på en stillegående vifte som er dyr, hvorfor ikke kjøpe en som er litt mer billigere, og sett den på 5 eller 7v...??

Lenke til kommentar
Istedenfor å svi av penger på en stillegående vifte som er dyr, hvorfor ikke kjøpe en som er litt mer billigere, og sett den på 5 eller 7v...??

140,- er da ikke så dyrt. Så lenge noen biter på siggen min så jeg kan snylte litt frakt plager det meg ikke nevneverdig å kjøpe en papst-vifte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...