slmp Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Bildet viser feilen. Får ikke vist listen over nettverkskortene mine... Noen som kan vise meg hvordan? (gjerne med teskje..) mvh. slmp Endret 27. juni 2004 av slmp Lenke til kommentar
slmp Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Aichei7D Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester Finn Nettverkstilkoblinger i listen, høyreklikk og trykk Start. Lenke til kommentar
slmp Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> TjenesterFinn Nettverkstilkoblinger i listen, høyreklikk og trykk Start. Er dette rett? Får bare samme meldingen. Noen andre forslag? Endret 27. juni 2004 av slmp Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er driverne til nettverkskortet/nettverkskontroller installert? Lenke til kommentar
slmp Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 ,27/06/2004 : 16:22]Er driverne til nettverkskortet/nettverkskontroller installert? Har aldri trengt det tidligere.. Dette problemet kom nå nylig etter å ha satt sammen pcn på nytt(driver og modder btw). Har lagt inn en del programmer, men vet ikke hva som kan ha blitt endret på... Kan prøve å legge inn driverne på nytt, da dette skulle være unødvendig. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Start/Innstillinger/nettverkstilkoblinger høyre musknapp over den tilkoblingen og velg "Aktiver" Lenke til kommentar
slmp Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Start/Innstillinger/nettverkstilkoblinger høyre musknapp over den tilkoblingen og velg "Aktiver" Se på erroren på det øverste bildet. Problemet er at maskinen ikke vil vise nettverkskortene mine. Jeg har nettverkstilgang for det. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Da foreslår jeg at du går inn på /Start/innstillinger/kontrollpanel/system/maskinvare og sletter nettverkskortet der og restarter maskinen. Lenke til kommentar
slmp Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Da foreslår jeg at du går inn på /Start/innstillinger/kontrollpanel/system/maskinvare og sletter nettverkskortet der og restarter maskinen. skal teste det. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har du prøvd å sette nettverkskortet i en annen port...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå