So|o Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Tror nok at den reklamen virket mot sin hensikt for mange... Makan til irriterende reklame Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 De får vannvittig mye oppmerksomhet isåfall.All reklame er god reklame . Takker være denne tråden får de sikkert flere kunder. Jepp. Alle kundene er ikke her på forumet, men jeg er glad for at vi er enige om at denne reklamen suger. Den er visst borte også.... sikkert greit nok. Håper ikke det kommer flere slike "stunt". Dårlig gjort var det. Syns forøvrig ikke dette er grunn nok til boikott av butikken. Er de billigst på et produkt jeg vil ha, ja da kjøper jeg det selvfølgelig der.... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Telenor har gitt seg, tror jeg? Ser ut til at Garanti Eiendomsmegling er den store synderen nå om dagen Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Jepp.... og flere blir det... Lenke til kommentar
sirius Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ser ut til at Garanti Eiendomsmegling er den store synderen nå om dagen <<<<<<<<<<<<< Send dem en klage, det har jeg gjort ! Lenke til kommentar
Star Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 irriterende greier, men synd jeg ikke fikk med meg mpx reklamen:( Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Den var slik at med en gang du gikk inn på nettavisen begynte en stemme å snakke ganske høyt om tilbudene fra mpx. Uten at du trengte å føre musa over. DERFOR var det jævli irriterende... Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 irriterende greier, men synd jeg ikke fikk med meg mpx reklamen:( Synd? Du har ikke gått glipp av noe. En opplevelse en kan være foruten. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Last ned Spywareblaster ! Da slipper man mange irriterende reklamer (notar,mpx...).... Stikkord: Flash killer!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå