pellogplukk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Vil bare si en ting jeg. MPX er en MØKKA BEDRIFT!! Reklamen suger og fytihelvete så dårlig service der. Bestiler vare for ca 2k der, tastatur,disk,brenner og skjermkort. De sender meg en eske på 15x20x30 Cm..Hhhhhmmmm. litt sketisk når jeg åpner esken.. og der finner jeg en BELKIN ps2 switch.. ringer inn og sier de har sendt meg feil varer. NEEEEEII DAAA det hadde de ikke gjordt.. Sekke en gang til sier jeg til de og DA finner de plutselig min ordre. Så jeg berde sende meg en returlapp på den dritte de har send og sende meg det jeg skal ha. MEN neeei da. her må jeg betale for å sende denne esken med møkk tilbake til de.. Brde sende de en regning for tapt tid og utgifter jeg har hatt med denne møkka saken.. De skal ikke få en krone til fra meg noen gang. Heller 50 kr mere for kvalitet på komplett.no siste gang jeg skal se på eller handle på mpx og jeg skal ALDRIG anbefale noen å handle der igjen. P&P Lenke til kommentar
durabit Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 I slike tilfeller bør bedriften sende en returlapp til deg slik at du slipper å betale noe for å sende tingene i retur. Alternativt at de tilgodeser din konto. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) for meg er den reklamen nokk til å holde meg unna mpx.. har ikke hatt sansen for mpx og denne reklamen gjør ingenting bedre iallefall for å si det sånn..var faktisk på tur å bestille en hdd i fra dem.. men den ble kanselert.. er trossalt de som godkjenner reklamen.. om det er de som lager den er en annen sak... hvis du har TV'n på full guffe og f.eks TV2 sender en reklame for Tine, vill du da boikotte Tine? aldri mere kjøpe melk og smør fra Tine?? Endret 29. juni 2004 av JuBi Lenke til kommentar
ponke Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 for meg er den reklamen nokk til å holde meg unna mpx.. har ikke hatt sansen for mpx og denne reklamen gjør ingenting bedre iallefall for å si det sånn..var faktisk på tur å bestille en hdd i fra dem.. men den ble kanselert.. er trossalt de som godkjenner reklamen.. om det er de som lager den er en annen sak... hvis du har TV'n på full guffe og f.eks TV2 sender en reklame for Tine, vill du da boikotte Tine? aldri mere kjøpe melk og smør fra Tine?? Det var en utrolig dårlig sammenligning. Når du ser på TV forventer du vanligvis at det kommer lyd fra høyttalerne og at noe skjer på skjermen! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Reboot Wizard Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Installer siste versjon av Spywareblaster. Gå til Tools/Flashkiller og kryss av Disable and Block Macromedia Flash så er dere kvitt problemet med plagsom lyd. Derimot kan dere få problemer med å lese enkelte sider Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 MPX er en MØKKA BEDRIFT!! Reklamen suger og fytihelvete så dårlig service der. (...) Så jeg berde sende meg en returlapp på den dritte de har send og sende meg det jeg skal ha. MEN neeei da. her må jeg betale for å sende denne esken med møkk tilbake til de.. Brde sende de en regning for tapt tid og utgifter jeg har hatt med denne møkka saken.. De skal ikke få en krone til fra meg noen gang. Hey! Litt forskiktig med språkbruken der 'a. Skjønner at du er forbanna, men prøv å tone ned ditt fargerike språk litt. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 To dager siden jeg sendte dem mail om reklamen. Ingen svar her i tråden eller på mail. Mon tro om MPX ikke liker å motta tips ... eller kanskje er bare blander jeg meg opp i ting MPX ikke liker å snakke offentlig om. Jaja .. jeg har handla på MPX før, gjør det sikkert igjen om de har rett produkt til rett pris, MEN dårlig/irriterende reklamer taler ikke positivt om en bedrift synes nå jeg. Lenke til kommentar
SamVimes Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Bruk Firefox og flashblock, så blir irriterende reklame borte. Amen! Jeg brukte Firefox fra før, og smeller da gjerne opp 10 nettaviser samtidig på tab, og denne MPX reklamen tok vel omtrent kaka av irriterende reklame. Ikke bare kom lyden fra en elller annen website som jeg ikke greide å identifisere, men den kom gjerne på nytt når siden automatisk ble lastet ned på nytt. Nå er det flash fri sone hos meg... Synd for alle dem som bruker flash til lydløs reklame. Men det er nå slikt at hvis irritasjonsnivået overstiger ett visst nivå så må man ta affære. Det er jo ikke uten grunn at til og med Microsoft nå lanserer pop-up stopper... det neste blir vel flash kværker. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det noen mulighet til å ikke ha Flash installert OG slippe å få det j***a spørsmålet om å installere det hele tiden? Da hadde jo hele problemet vært borte. Flash er en uting, jeg ser INGENTING nyttig i flash ... selv om http://www.badgerbadgerbadger.com kan være litt morsomt. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Veldig irriterende. Jeg bygger faktisk opp antipati/hat mot selskap som bruker slik reklame. Det må jo reklamefolka forstå? Altså, jeg tror de har litt mer peiling på akkurat dette enn deg, det er jo en grunn til at slike reklamer brukes. Synes det var ganske teit å si. Jeg driter ihvertfall i hvem som har slik reklame, men hater slik reklame generelt. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 De får vannvittig mye oppmerksomhet isåfall. All reklame er god reklame . Takker være denne tråden får de sikkert flere kunder. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Altså, jeg tror de har litt mer peiling på akkurat dette enn deg, det er jo en grunn til at slike reklamer brukes. Synes det var ganske teit å si.Jeg driter ihvertfall i hvem som har slik reklame, men hater slik reklame generelt. Rekalmefolk tar da titt og ofte feil, er ikke så lett å spå hvordan folk vil reagere. Og at all reklame er god reklame er jo reinspikka tøv, dårlig reklame er dårlig for bedriften. AtW Lenke til kommentar
durabit Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Altså, jeg tror de har litt mer peiling på akkurat dette enn deg, det er jo en grunn til at slike reklamer brukes. Synes det var ganske teit å si.Jeg driter ihvertfall i hvem som har slik reklame, men hater slik reklame generelt. Du får mene hva du vil. Teit eller ikke, jeg er sikker på at mpx mister noen kunder pga. reklamens utforming og bruk av lyd. Samtidig vil de nok vinne flere kunder enn de taper. Storstilt reklamering på viktige nettsider og gjennom tv-mediet må nødvendigvis gi mer salg. Men det er godt mulig at en annen utforming av reklamen ville gitt enda bedre salg. Også min sluttreplikk: "Reklameteori er ikke akkurat rocket science". :!: Endret 30. juni 2004 av durabit Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Bruk Opera 7.51. Velg Tools->Quick Preferences->Huk av Enable Sound in Web Pages Da kan Notar og MPX og alle ha så bråkete reklamer de vil Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 En kamerat av meg klaget og fikk svar, som han videresendte til meg : Total victory. -- /Jan Roger -------------------------------------------------------------------------------- From: Kristin Remøe Hansen [mailto:[email protected]] Sent: 28. juni 2004 10:20 Subject: MPX Videoannonse Hei Viser til mailen din, og kan orientere deg om at videoannonsen vi har på Nettavisen.no nå er en test fra vår side på hvordan slike annonser fungerer. Vi har fått enkelte tilbakemeldinger på at lyden virker veldig forstyrrende, så vi kommer til å erstatte videoannonsen med en stille annonse i løpet av morgendagen. Med vennlig hilsen WEB Distribusjon AS www.mpx.no Kristin Remøe Hansen Markedsansvarlig Østre Kullerød 5, N-3241 Sandefjord Tlf.: +47 23 39 50 00 Dir: +47 23 39 50 26 Fax: +47 23 39 50 51 Mobil: +47 97 98 07 37 Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) (o: Takk, MPX Endret 30. juni 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Bruk Opera 7.51.Velg Tools->Quick Preferences->Huk av Enable Sound in Web Pages Da kan Notar og MPX og alle ha så bråkete reklamer de vil Å skru av lyd på websider i Opera's quick preferences virker ikke på Flash. Du må da disbale Plug-ins som også tar flash. Disable sound in web-pages tar bare wav filer og slikt om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det enkleste er å legge inn følgende linje i host-filen: 127.0.0.1 ad.tv2.no Fjernte iallefall MPX reklamen, pluss all annen reklame fra nettavisen/tv2. Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg driter ihvertfall i hvem som har slik reklame, men hater slik reklame generelt. hvis du, jeg og allesammen hadde brydd seg litt mer enn "jeg driter ihvertfall i hvem som", så kanskje vi kunne blitt kvitt den typen reklame som du hater generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå