Gå til innhold

Irriterende MPX reklame på Nettavisen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt akkurat å prøvde å lese nettavisen igjen, med håp om at det ikke var så ille lengre.

Vel, reklamen er fremdeles ikke "on mouse over" aktivert.

Lyden kommer uansett hvor man navigerer på siden.

I mitt tilfelle ble det ekstra teit, leste først en sak hvor top-banner var noe annet.

Trykket så tilbake, og opera puttet meg så langt ned på forsiden som jeg var gangen før.

Og plutselig var den der, den satans lyden igjen.

Scrolle opp fort som f. Klikke icon men slå av lyd.

Ville ikke la meg forstyrre av den.

Leste en sak til.

Back button..

Tror dere ikke de har vært så teknisk inkompetente at man må klikke av igjen lyd for hver nyhet man leser?

Vel, de har nå oppnådd følgende.

Jeg handler IKKE hos MPX, og leser ikke nettavisen på en stund.

Gratulerer!

Jeg er gjerne med i en forening mot duste-reklame på nettet.

La oss sende månedens Dispril til MPX!

Gleder meg til å få lese en komentar fra menneskene bak dette!

Stay funky! [edit tykkleif]

Endret av silentnoise
Lenke til kommentar
Vel, reklamen er fremdeles ikke "on mouse over" aktivert.

Lyden kommer uansett hvor man navigerer på siden.

Vel, jeg hater all nettreklame som er dårlig plassert, eller har plagsomme lyder.MEN dette stemmer ikke! når musen er oppå reklama så kommer stemmen frem, når jeg tar pekeren vekk, så forsvinner den, jeg bruker også Opera (7.51)

Lenke til kommentar

HAHA, akkurat hva jeg lette etter, DETTE ER FAEN MEG DEN MEST TRAGISKE FORM FOR REKLAME JEG HAR SITT!!!!!

Jeg fikk høre denne STYGGE stemmen ver gang jeg gikk tilbake fra en nyhet.. og når den har gått en runde så starter den på ny helt til jeg går in på noe nytt... rett før jeg sendte mail til nettavisen..

TRAGISKE GREIER! /(%#¤!%#¤&"#

Lenke til kommentar
Den telenor reklamen for viderekobling av telefonen i sommer som er på vg er j**** irriterende. Er man uheldig og flytter musa over den og har høy lyd på så uler det noe sinnsykt.

ja, skulle akkurat til å nevne den... Også den forbaska "Velkommen til visning" reklamen på vg.no :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er greit med reklameanimasjoner osv, men hvis de skal ha med, lyd burde dette være noe man kunne velge....

Denne dritten hvor lyden kommer bare man surfer innom nettavisen, duger ikke..... :wallbash:

Irriterende.... leser mest nettavisen jeg...... gjorde ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...