bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Sjekk denne reklamen. Tror nok den bare er der i dag. Husk lyd. Og reload hvis du ikke hører noe første gang. Plagsomt..... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Lyden du irriterer de over gammelt nytt, slik har det vet på www.vg.no leeeenge Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ufattelig plagsomt, prøvd å starte begge reklamene samtidig da? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 God grunn til ikke å handle hos MPX. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Veldig irriterende. Jeg bygger faktisk opp antipati/hat mot selskap som bruker slik reklame. Det må jo reklamefolka forstå? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 God grunn til ikke å handle hos MPX. Nope Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 går i hvertfall ann å trykke på stopp da, er ikke mange lydreklamer det går på, må jo gi dem et lite pluss der i hvertfall men på den andre siden er det desitert den j*****e lydreklamen EVER også da kommer til og handle hos mpx fremdeles da jeg aldrig har hatt noen problemer med de Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 God grunn til ikke å handle hos MPX. så du handler hos noen som har bra og god reklame, men SUGER på alt annet du da eller? skal vi se her er det DYRT, DÅRLIG utvalg og DÅRLIG service, men de har greid og lage reklame så der handler jeg lykke til Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ufattelig irriterende reklame, den mpx reklamen. Holdt på å ramle om første gang den spilte. gikk jo samme lyden i 5 minutter jo. Møkk. Lenke til kommentar
silentnoise Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Liker ikke reklamer som ikke er "on mouse over" eller klikk for lyd... Smekk på fingrene til MPX fra meg... Satt i gårkveld og surfet, da jeg plutselig kom over den, ikke hyggelig å måtte forfjamset finne volumet og slå det av. For meg er dette en god nok grunn til å ikke handle hos MPX. Akkurat som POP-Up reklame.. Men, med Opera, er det LENGE siden sist jeg har sett noen av de :-) Happy surfin & Be funky! [Edit] Hadde vært morsomt å få noen komentarer fra de bak reklamen, hva de har tenkt osv :-) Endret 27. juni 2004 av silentnoise Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Tipset MPX.no om denne tråden. Skal bli artig å se om de legger inn et svar her eller ikke. Noen som blir med i en forening mot lyd/video reklamer på nettet ? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Tipset MPX.no om denne tråden. Skal bli artig å se om de legger inn et svar her eller ikke. Noen som blir med i en forening mot lyd/video reklamer på nettet ? JA jeg blir med, grumsom reklame. Lenke til kommentar
knnygar Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det verste med denne reklamen er at lyden er der uansett kva side eg er på Eg brukar Opera og har 5-6 sider åpne på same tid og det tok si tid å finne syndaren. Har prøvd å slå av lyden, men den kjem berre tilbake etter ei stund Måtte berre stenge vindauget med Nettavisen for å bli kvitt problemet. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 "on mouse over" Den er da det nå, har det forandret den tro Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det de prøver å få til med en sånn reklame er jo å få folk til å legge merke til den, noe de har klart, men det har ikke kommet noe postivt ut av det akkurat Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Slik reklame burde vært ulovling! Wave volum @ max + Master volum @ max + Forsterker @ høyt + Winamp @ 3 - 12% + Headset = Fysisk Smerte! GO MPX!!! Seriøst, skulle vært ulovlig! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Den er da det nå, har det forandret den tro Her kommer det bare lyd når man har musen over. De må ha forandret dette.. Lenke til kommentar
dash Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ufattelig irriterende reklame, den mpx reklamen. Holdt på å ramle om første gang den spilte. gikk jo samme lyden i 5 minutter jo. Møkk. Tja, lyden spilles kun når man flytter muse pekern på banneren, er jo bare å ta den vekk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det var visst annerledes før..de har nok endret reklamen litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå