Casperrob Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Heisann Har hørt fra flere at det finnes et progfram som heter ati tool som visstnok skal gjøre grafikkortet ditt bedre. Hvor mye bedre vet jeg ikke, men det skal visste være bra.... Derfor lastet jeg den ned, men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre for å bedre grafikkortet og ærligtalt så har jeg ikke lyst til å fikle med noe jeg ikke vet hva gjør. Derfor spørr jeg er det noen som vet hvordan man bruker det? Og kan fortelle meg noen tips om hvordan man bruker det... Alle svar tas vel imot Lenke til kommentar
guezz Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Når du har bestemt hastigheten ved hjelp av sliderene trykker du på "set clock" og tester om innstillingen er stabil ved eksempel å bruke 3dmark. Når du er fornøyd med overklokkingen og ikke vil gå lenger lagrer du innstillingene ved å trykke "save". Hvis du skal bruke den nye innstillingen 24/7 bruker du profilen i " 2d profile" og trykker "settings" deretter "misc" før du til slutt velger "load on windows startup via" Nå vil skjermkortet være overklokket 24/7. Lykke til med overklokkingen! Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Heisann Har hørt fra flere at det finnes et progfram som heter ati tool som visstnok skal gjøre grafikkortet ditt bedre. Hvor mye bedre vet jeg ikke, men det skal visste være bra.... Altså, dette programet gjør ikke kortet ditt bedre, det overkloker korte ditt så de kan yte noe bedre. Men all overkloking går utover andre ting, hadde det vært ok og gjøre hadde kortene vært mer kloket fra produsent. Så alt med måte. Husk ryker kortet ditt, er det ikke sikkert du har noen garanti lenger. Så hvis du ikke aner i det hele tatt hva du gjør, la det være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå