Gå til innhold

Gran Turismo 3-4 til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at folk gidder å bruke KaZaA når det finnes så mange andre, bedre alternativer. Men for all del, hvis man liker å bruke x antall timer for å laste ned en demo av Spiderman, som viser seg å være X-men-demoen, da er det jo perfekt :thumbup:

Lenke til kommentar

Ok, Imesh er sikkert bedre, hvor kan jeg få tak i det? Noen osm har en Direct link? Og ME ER noe sinnsykt driiit ja! Gikk over til XP for 1 uke siden, istedet for at ALT henger, så går bare akkurat den mappen / programmet i stå, og da er det bare å lukke det. Alt annet virker topp :) Men som regel så er det jo ingen programmer som gåt i stå med XP ;)

EDIT: Avataren min er hentet fra ME'n jeg hadde ;)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Nja.. GT-serien er nå kraftig oppskrytt. GT3 var en saftig skuffelse. De kan kalle det en simulator når fysikk og opførsel på biler er så arcade aktig.

Håper GT4 blir bedre.

Kraftig oppskrytt? :ermm:

GT1 og GT2 er jo udødelige klassikere, men kan være enig i at GT3 var en liten skuffelse.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd GT1 så mye, GT2 var konge, men GT3 likte jeg ikke.

Og ja, mener serien er oppskrytt, hva er det egentlig som er så utrolig bra bortsett fra mange biler å velge mellom? Banene går igjen hele tiden, realismen er langt fra toppen, tuningen er grei nok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...