Gå til innhold

Taktikk i Far Cry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører alltid med den mer eller mindre kjente Kamikaze taktikken. Og hvis ikke det virker, så tar jeg det litt mer rolig. Men kjører jo kamikaze en fem seks ganger først selvfølgelig. :thumbup:

Edit: Leif tok en tur innom

Edit: Dette er en taktikk som jeg bruker i så og si alle spill. Med visse unntak selvfølgelig.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Snike, snike, bruke kikkert, skyte en og en mann med et lyddempa våpen, eller p90.

Kommer det tridents, så drar jeg opp ei hagle av et slag og plaffer på den på nært hold.

STORE stygge får smake på sniper'n fra langt hold.

Men sniker meg frem overalt

Hvordan virker macheten på tridents?

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
du sier du kaster stein, åssen gjør du det?? det har jeg ikke opplevd enda..hehe

Har du uendlig med stein da?

Trykker du på 'G'-knappen kaster det du eventuelt måtte ha i hendene... Og har du plukket opp en granat eller fem, så skifter du til stein ved noen enkle trykk på 'H'-knappen... (correct me if I'm wrong)

Som iherdig Splinter Cell'er og Rainbow Six'er, så er gameplayet preget av taktikken der.. snike snike snike snike og mye headshots! :thumbup:

Lenke til kommentar

Deilig ute i jungelen, en assault rifle, 18 granater og en skadron med soldater etter deg :D HERLIG :D

Jeg sniker meg litt frem, lokaliserer fienden, velger hvilken en jeg skal ta ut først, tar skuddet, raserer hele greia med granater og herjer villmann til de alle er døde :love:

Lenke til kommentar

Far cry--> One bullet = one kill. AI-en er ikke spess bra, kan bruke lydemper og de skjønner ikke en dritt. Men graffiken er bra og det er pluss.

Bruk bilene som skydd, og skyt med det den har av ammo. Se på det som et fort der en kan starte en killfrenzy :D

Lenke til kommentar
Far cry--> One bullet = one kill. AI-en er ikke spess bra, kan bruke lydemper og de skjønner ikke en dritt. Men graffiken er bra og det er pluss.

Bruk bilene som skydd, og skyt med det den har av ammo. Se på det som et fort der en kan starte en killfrenzy :D

Du finner jo ikkje biler overalt da. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...