mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kjøper de brukte spill? Har en del pent brukte Xbox/data/ Nintendo 64 spill som jeg ikke bruker, kan jeg få solgt de der eller bytte de mot andre spill? Hvor mye får jeg får hvert spill osv? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Dra ned dit å spør.. Jeg har solgt spill til Spiderman før. Husker ikke hvor mye jeg fikk for de, men det vat ikke så mye. var crappy spill uansett. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Legger bare spillene til Xboxen inn på xboxen og så kan jeg selge de dagen etter til Spiderman:p det er søndag i dag da Har funnet alt av spill som skal selges... Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 De kjøper ikke, men du får redusert prisen på det du kjøper..... ved inbytte av ditt gamle spill..... Correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Spiderman har i allefall hyllevis med spill til PC og konsoller som er brukte. Så de må vel nesten betale de som kommer med spill. Er ikke alle som finner noe de vil bytte et gammelt spill mot (et annet gammelt spill?). Prisene settes etter kvalitet på cover/manual/CD'r. Har bare kjøpt spill der selv så jeg vet egentlig ikke. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Hvor mye betalte du for et brukt spill da? Må manualen være med for at jeg skal få solgt de? Får jeg solgt N64 spill der? Endret 27. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvor mye betalte du for et brukt spill da? Må manualen være med for at jeg skal få solgt de? Får jeg solgt N64 spill der? Det er forskjellig pris på spillene. Hvis du mangler manual, får du mindre for spillet ditt. Jeg tror nok du får solgt N64 spill. Mener å ha sett noen av dem der... Du kan f.eks. stikke innom butikken og spørre? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Skal dit om 30 min. Har manual til en del av de ja. men er det 20kr pr spill eller 100-200kr? Har 5xbox spill 4 N64 spill og 2 Pc spill. alle med manual og cover til alle Xbox og pc spillene? Ikke si at jeg bare får "REDUSERTE PRISER"? jeg vill jo ha penger da:p Endret 28. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå