Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Vel, vi har vel alle vært borti de reklamene på VGNett som lager lyder, eller hva? Jeg satt og kjedet meg, og fant ut at en kombinasjon av annonser på VGNett kunne lage interessant musikk. Sangene mine legges ut under: Annonsene er det satt ring rundt! Selve resultatet mitt ble slik: A Journey To Madagascar NY SANG: Whining in the garage! NY SANG, kl. 22:56: Welcome to the psycho show! Nå? EDIT: Link til en artikkel med de to annonsene til den første og andre sangen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=75415 DÆVEN DØTTE! Det har kommet en reklame til *Setter igang med ny sang* EDIT 2: Ny sang lagt ut EDIT 3: Enda en til sang lagt ut! Endret 27. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 He he he.... høres ut som snorking... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Heh, da jeg så at det var kommet en ny annonse, MÅTTE jeg lage en sang til. "Whining in the garage" er tittelen på den nye singelen. Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Var egentlig jævli slitsomt å høre på.Men du er flink.Det skal du ha Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Takker - har øvd lenge. Nei, men vurderer å gi ut plate. Bør den idèen gjennomføres, folkens? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 omg.... fritidsprobz? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det nå man skal gråte? Jeg gråter av deg jeg Synes faktisk dette var litt morsomt, men så tikker jo klokka forbi 06:00.... mulig det har noe med saken å gjøre.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Oioi, det var visst farlig det jeg sa. Det er jo litt trist at folk faktisk kan ha det så kjedelig. Artig tidsfordriv, men det mangler det lille ekstra. La nå meg få si min mening! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du! Du hast! Du hast problemer, gutt... Hehe, morsom idé, men bråk å høre på.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Noen som våger seg på remixen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå