olchri Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg kjøpte en PC i fjør høst, men den har aldri fungert optimalt. Alltid er det ett eller annet som ikke funker. USB-portene gir seg etter å ha kjørt en stund, maskina henger seg kort etter at man starter en video eller et spill. Maskina spontanbooter av seg selv og finner av og til ikke harddisken. Driverne som fulgte med skjerm og lydkort funker ikke, spesielt ikke de til lydkortet. Har prøvd mange andre drivere til dem, de eneste som viser seg å funke er de som følger med Win XP Pro. Etter en rekke installasjoner av OS tenker man: Hva er det som ikke funker? Hovedmistenkte ligger på hovedkortet. Det begynner å bli ganske irriterende etterhvert! Har: Athlon 1333 T-bird 256 DDR RAM (Kingston) IBM 40GB GXP60 MSI K7T266 DDR Chieftec Scorpion silent 300W Creative 5.1 Live ASUS GF3 8200 Deluxe 10/100 Mbit nettverk Vannkjøling Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Send den til leveradør for service. Hadde fått fnatt hvis jeg måtte hadde sittet med en slik maskin i så lang tid! Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 høres ut som et AMD problem... samme typen som jeg hadde. kjøp INTEL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå