panzerwolf Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det er på de småtinga de tjener penger. Skulle kjøpe en firewire-kabel og stakk innom en Elkjøp her i Stavanger. Mye var det, jo rundt 350,- skulle de ha. Ettersom jeg skulle hjem til Østlandet påfølgende helg, kjøpte jeg heller en hos Digital Impuls i Oslo til 150-200,-.... Sist jeg var hjemom kjøpte jeg en switch i Oslo også. Mine kostnader for å komme til/ fra Oslo var vel rundt 200,- den dagen. Sparte fint inn det beløpet framfor å kjøpe på Elkjøp eller Siba Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Riktig det, det gjelder ikke nettbutikker... Og uansett, må det være samme merke på kabel/vare, og med alle de produsentene som finnes på markedet i dag, er sjansen stor for at butikken lurer seg unna... 150% prisgaranti på en vare til 200,- og den hadde kostet 29,- i en annen butikk... lol... Da måtte de faktisk betalt deg mer enn hva kabelen koster.. Gå en tur innom Lefdal, tror de selger Belkin produkter og de har prisgaranti mot nettet. Kjøp en palle med USB-kabler og du er en rik mann.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er på de småtinga de tjener penger. Skulle kjøpe en firewire-kabel og stakk innom en Elkjøp her i Stavanger. Mye var det, jo rundt 350,- skulle de ha. Ettersom jeg skulle hjem til Østlandet påfølgende helg, kjøpte jeg heller en hos Digital Impuls i Oslo til 150-200,-.... Sist jeg var hjemom kjøpte jeg en switch i Oslo også. Mine kostnader for å komme til/ fra Oslo var vel rundt 200,- den dagen. Sparte fint inn det beløpet framfor å kjøpe på Elkjøp eller Siba Sjekk heller prisen på Biltema og Clas Ohlson du. :-) Det er tross alt digital overføring vi snakker om, noen kvalitetsforskjell er isåfall marginal. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Telehuset har 2m USB kabel til 98,- fremdeles ikke billig men det er jo halve prisen av det Elkjip tar. Likevel sinnssykt dyrt. Disse koster ca. 9,- i innkjøp for dem. Alle USB1.1/2.0 kabler under 5m koster 15,- eller mindre i innkjøp, så disse horrible påslagene hører ingen steds hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå