Gå til innhold

Elkjøp tar overpris for USB kabler

Anbefalte innlegg

Det er på de småtinga de tjener penger. Skulle kjøpe en firewire-kabel og stakk innom en Elkjøp her i Stavanger. Mye var det, jo rundt 350,- skulle de ha. Ettersom jeg skulle hjem til Østlandet påfølgende helg, kjøpte jeg heller en hos Digital Impuls i Oslo til 150-200,-....

Sist jeg var hjemom kjøpte jeg en switch i Oslo også. Mine kostnader for å komme til/ fra Oslo var vel rundt 200,- den dagen. Sparte fint inn det beløpet framfor å kjøpe på Elkjøp eller Siba

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Riktig det, det gjelder ikke nettbutikker... Og uansett, må det være samme merke på kabel/vare, og med alle de produsentene som finnes på markedet i dag, er sjansen stor for at butikken lurer seg unna... 150% prisgaranti på en vare til 200,- og den hadde kostet 29,- i en annen butikk... lol... Da måtte de faktisk betalt deg mer enn hva kabelen koster.. :p

Gå en tur innom Lefdal, tror de selger Belkin produkter og de har prisgaranti mot nettet. Kjøp en palle med USB-kabler og du er en rik mann.. :evil:

Lenke til kommentar
Det er på de småtinga de tjener penger. Skulle kjøpe en firewire-kabel og stakk innom en Elkjøp her i Stavanger. Mye var det, jo rundt 350,- skulle de ha. Ettersom jeg skulle hjem til Østlandet påfølgende helg, kjøpte jeg heller en hos Digital Impuls i Oslo til 150-200,-....

Sist jeg var hjemom kjøpte jeg en switch i Oslo også. Mine kostnader for å komme til/ fra Oslo var vel rundt 200,- den dagen. Sparte fint inn det beløpet framfor å kjøpe på Elkjøp eller Siba

Sjekk heller prisen på Biltema og Clas Ohlson du. :-)

Det er tross alt digital overføring vi snakker om, noen kvalitetsforskjell er isåfall marginal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...