Erlendz Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det som mange andre sier mye som teller. Ikke bare sensen man har inne i selve cs. Før spillte jeg med: Standard i windows, 640*480 60hz, 1 i sens. Dette med mouse accelration på. Fikk høre at det var mye bedre uten accelrasjon så jeg skiftet til uten. Da ble 1 i sens helt umulig. Hvis jeg dro musa 2 ganger over musmatta snudde jeg med ca 90 grader. Så jeg spiller i dag med 3 i sens, 800*600 og 100hz. Default i windows Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 jeg spiller med 5-6, men spillemåten min er ikke seriøs,, gidder bare aldri å snike/vente så jeg bare stormer rett fram. liten sens da funker ikke. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Prøvde forgjeves å drepe siste tråd om dette. Her er hva jeg skrev forrige gang: Jeg skjønner ikke helt at dere virkelig kan sammenligne sensitivity med hverandre på denne måten. Følsomheten i spill varierer veldig fra PC til PC, noe jeg fikk erfare da jeg bytta PC (eller var det mus?). En sensitivity på 3.0 kan være kjempemye på én PC, mens det kan være veldig lite på en annen. Det blir som å diskutere hva en banan smaker - alle har ulike forutsetninger for å beskrive det. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 bruker 1.6 i sens, helt greit, en jeg har på msn bruker 17 i sens o_O Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Er det noe som er totalt meningsløst å diskutere, er det sensitivitet. Det avhenger jo kun av hvilken mus og PC og instillinger i windows det! Derfor går det ikke an å sammenligne. Jeg hadde 60 i sensitivity i quake1 husker jeg. Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg spilte med 12 i sens på 1,5 så måtte jeg begynne med 1,6 nå har jeg funnet ut at jeg er bedre med 5 i sens . som sakt smak og behag.. Jeg synes det er teit at noen bruker fks samme sens samme mus osv som fks heaton det er helt teit!!! Lenke til kommentar
glennb Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 3/11 i windows, 2 i cs, ingen Aksellerasjon verken i cs eller windows. 85 hz, 19". MX510 og Steepad 4D. Funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå