bonzai Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) hei, jeg har 2 små bulker på scooteren min, og vil rette dem opp. går det fint om jeg bruker en nylon hammer og slår på baksiden, uten at lakken sprekker foran ? er det noen som har tips på hvordan jeg skal gå frem ? Endret 27. juni 2004 av bonzai Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er scooteren laga av stål da? Trodde scootere var dekket av plastdeksler for det meste. Hvis du skal slå fra innsiden, som er det mest vanlige, bør du ha noe og holde imot med på utsida. Lenke til kommentar
bonzai Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Er scooteren laga av stål da? Trodde scootere var dekket av plastdeksler for det meste. Hvis du skal slå fra innsiden, som er det mest vanlige, bør du ha noe og holde imot med på utsida. kan jeg bruke en klut får å holde imot ? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 En klut vil nok ikke funke, en tykk treklosse vil jeg tro er et minimum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå