wil Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) dette burde jeg egentlig vite for jeg har funnet det før. men nå har jeg sletta sangen og har glemt hvor jeg fant den. noen som vet hvor jeg finner sangen? vet det var noe med under Windows men. det er sangen etter installasjonen til XP jeg leter etter. noen som kan hjelpe? og forresten. hva heter fila? håper på mange svar. Endret 27. juni 2004 av wil Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 ingen som vet hvor den ligger da? Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Men kan du ikke bare søke etter alle filer med .wav-endelse, burde jo klare å finne den da Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 ja, men der har jeg et problem. husker ikke hva den het. det er jo derfor jeg spør. Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du kan jo høre gjennom alle du finner med endelse ".wav". Det er jo sommerferie, så mangel på tid er det vel ikke ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du kunne jo som sagt, søkt da.. Men uansett .. Jeg fant et par sanger i C:\WINDOWS\Media Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 ok, takk Jonas skal se om jeg finner den. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 c:\WINDOWS\system32\oobe\images\title.wma Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 tusen takk |FSK|. det var det den het ja. nå huska jeg det endelig fant jeg den igjen. nå gjelder det bare å komme seg inni XP å finne den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå