Delvis Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Tele 2 er nede over store deler av vestlandet Ringte dem nettopp, de hadde ikke peiling når det blir i orden Update: regnes ikke ferdig før kl.4 Driftsmeldinger Endret 27. juni 2004 av groenn Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Nettet er ikke oppe ennå... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hater Tele2, skal skifte internett nå, linja er utrolig treig, treigere enn ISDN, og vi har 704/128 linje.. Nettet har vært nede utallige ganger her jeg bor (Østlandet).. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har vert oppe hos meg en god stund nå... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Det var tilbake i 5 tiden her. Har aldri opplevd sånt hos tele 2 før...så jeg ser ikke grunn tilå klage. Linja er bra her hvertfall, pleier ligge rundt 1050 Lenke til kommentar
z00l Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Alt av problemer ligger vell som vanlig i telenor sin sentral. Telenor som oftest har skylden, når det er nedetid hos tele2. -z00l- Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Alt av problemer ligger vell som vanlig i telenor sin sentral. Telenor som oftest har skylden, når det er nedetid hos tele2. -z00l- Hvilket grunnlag har du for denne påstanden ? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Alt av problemer ligger vell som vanlig i telenor sin sentral. Telenor som oftest har skylden, når det er nedetid hos tele2. -z00l- Det fikk en kamerat av meg høre når nettet hans var nede også (han har tele2) Så ringte han en han kjenner som jobber ved teknisk i telenor. Da fikk han høre at alle systemer var oppe å gå hos dem, og at det var 100% tele 2 sitt problem. Fikk bekrefta dette da han slang det i trynet hos support på tele 2. Så til alle som har tele 2 problemer og får forklart at det er telenor sin feil, så ikke stol 100% på det. Det kan godt være det er tele 2 sin feil. (Fyren var forresten uten nett i flere uker) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Lite sannsynlig at det er telenors feil.. da hadde med telenor-ab. hatt den samme nedetiden. Er nok mer sannsynlig at Tele2 har hatt problemer med en server eller liknende. Endret 27. juni 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
TEE Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hater Tele2, skal skifte internett nå, linja er utrolig treig, treigere enn ISDN, og vi har 704/128 linje..Nettet har vært nede utallige ganger her jeg bor (Østlandet).. Har hatt Tele2 i noen måneder nå uten noen nedetid, med noe høyere hastighet enn lovet (1024/256 abonnement) og fantastisk kundeservice. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hater Tele2, skal skifte internett nå, linja er utrolig treig, treigere enn ISDN, og vi har 704/128 linje..Nettet har vært nede utallige ganger her jeg bor (Østlandet).. Jeg bor også på østlandet(telemark) og har ikke opplevd noe nedetid, modemet står konfigurert til 860kbps så de har regna med en god overhead. Ta kontakt med tele2-supporten og få dem til å kjøre en linjesjekk, ikke usansyndlig at problemet ligger hos telenor(jaja...vet jeg høres ut som support nå ) Eneste problemet jeg har hatt med ADSL fra tele2 til nå er at modemet mitt døde(var er ericsson-modem), men det var bare en rask mail så kom det nytt i posten noen dager senere. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har tele2 selv. Hver gang jeg har hatt noe å klage på er det telenor som har laget krøll. Tele2 leier tross alt nettet fra telenor. Går tele2 nettet dårlig er det dårlig reklame for tele2, men god for kundekaprerene "Telenor". -z00l- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå