nr.4 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Du har problemer... Vitsen med å frivillig drite seg ut? Var ganske godt bomma av itavisen ja Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg fant ikke feilen engang, jeg.. Kanskje jeg bare er sløv i dag... Tenker du på min kommentar til mad2003? Isåfall: Mad2003 skrev: Og/å regelen er jo SÅ simpel da! den burde de ha lært seg ja! Min versjon: Og/å-regelen er så simpel, da! Den burde de ha lært seg, ja! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Du har "helt sikkert" ikke hørt den før nei.... Kanskje du kan hjelpe meg med problemet da? Du skjønner, jeg har et skikkelig ildrødt utslett på venstre overarm, har prøvd hydrokortison. Noen tips? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Tenker du på min kommentar til mad2003? Isåfall: Mente og/å-feilen i avisen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Var ikke noen og/å-feil i ITavisen? Tror soso prata om en VG-artikkel (som han linka til). Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ja, kanskje det. Men nå er det sommerferie fikk da 4 i Norsk i 8ende Ps: Tentamen i norsk (stil) klarte læreren minå lese 30% av stilen pga skriften, ble en 3er der da men 4 på kortet! HalTan... Please hold kjeft! Han klarer sikkert ikke lese mer en 30% av posten din Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Du har problemer... OK, hvorfor har han det? Søt feil av IT-avisen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Var ikke noen og/å-feil i ITavisen? Tror soso prata om en VG-artikkel (som han linka til). Ja, og jeg fant ikke feilen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kanskje du kan hjelpe meg med problemet da? Du skjønner, jeg har et skikkelig ildrødt utslett på venstre overarm, har prøvd hydrokortison. Noen tips? Amputere? Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Du har "helt sikkert" ikke hørt den før nei.... Ikke jeg heller. Blir du fornærmet når vi påpeker at du ikke kan skrive? Det er bare å lære seg orddelingsreglene, så ordner det seg.... Verste skrivefeil ever: abonomang Eller hur Haltan? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hadde aldri påpeket at han ikke kan skrive, dersom han ikke hadde påpeket at ITavisen.no ikke kan skrive. Man bør rydde for egen dør før man maser på naboen. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Var ikke noen og/å-feil i ITavisen? Tror soso prata om en VG-artikkel (som han linka til). Stemmer det. Var noe tull i slutten av en artikkel. Og\å regelen. Hater å måtte påpeke riktig bruk av denne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå