LogouT Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Heisann, har problemer med å få installert S-ATA disken min. Har funnet denne guiden som jeg har tenkt å følge, men det er noen problemer så langt. Jeg har ikke alle filene på lista på driver CDen. Har alle utenom Instdll.dll Alternativet "Onboard PCI Device" finnes ikke. Trenger hjelp! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er du ikke på nett da mann? Hvor vanskelig kan det være å gå inn på hjemmesida til hovedkortprodusenten og laste ned drivere?? Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Er du ikke på nett da mann? Hvor vanskelig kan det være å gå inn på hjemmesida til hovedkortprodusenten og laste ned drivere?? Har prøvd det, men det funker ikke. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har prøvd det, men det funker ikke. Utdyp "funket ikke" er du snill... Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Utdyp "funket ikke" er du snill... Hva er det å utdype? Hvis du leser emnet ser du at jeg ikke har alle filene, og at jeg mangler et alternativ i BIOSet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå