.tomf Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 her kan dere legge linker eller anbefale scenario'er til RoC eller TFT har gått lei av wc3 så jeg trenger noe nytt så det blir spennende igjen.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 du kan jo kjøpe den hær WC add-on Har den ikke selv, vet heller ikke hvordan den er. Noen tyske folk som har lagan, men mitt tips er å starte å spille på nettet, der har du variasjon. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 jeg spiller på nett... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 jeg spiller på nett... hvorfor er det kjedelig da? mange diverse custom games som er digg. Anbefaler Daoc, EC, diverse Tag's, Footmen wars. osv. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Castle Defence er gøy. Men det er irriterende å spille med folk som gjør alt annet enn å forsvare. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 jeg spiller på nett... hvorfor er det kjedelig da? mange diverse custom games som er digg. Anbefaler Daoc, EC, diverse Tag's, Footmen wars. osv. men det er så mange så jeg har ikke tid til alle,dessuten har jeg 64kb-ISDN så mange ganger blir jeg kicket på grunn av sen download,og de fleste KJEMPEgode scenario'ene tar jo noen mb..derfor spør jeg dere om dere vet om noen skikkelig gode scenario'er som dere har link til. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Skaff deg bedre linje da. Koster faktisk ikke så mye mer, hvis du tilbringer en time eller to på internett daglig. Nextgentel 1000mb linje er gerit nok, bare sånn for eksempel. Endret 10. juli 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Skaff deg bedre linje da. Koster faktisk ikke så mye mer, hvis du tilbringer en time eller to på internett daglig. Nextgentel 1000mb linje er gerit nok, bare sånn for eksempel. som om vi har ADSL her på den ukjente plassen som heter Kringla og ligger i Steinkjer kommune..vi bor på landsbygda.. men _KANSKJE_ vi får på slutten av året,eller neste år Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 steinkjer?? der drar vi alltid og tømmer søpla når vi er på ferie i namsos hihihi, måtte bare få det ut!!! men DOTA er råartig, men blir fort dyrt med ISDN, men hva micro wars eller tower wars Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Namsos SUUGER!namskogan familiepark..yeah baby det rocker.... nok offtopic... micro wars hva handler det om da? tower wars har sikkert noe med å bygge masse masse tårn...gått lei av slikt . er _litt_ kresen av meg Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 I micro wars begynner man oftest med en liten hær, mot en annen hær på samme størrelse. Ikke no bygging, så da går det ut på hvem som kontrollerer hæren sin best m.a.o hvem som har best micro. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hvorfor laster du ikke ned noen skikkelige scenarioer? Det finnes sånne som roc og tft campaign. Husker ikke linken nå, sorry. Men jeg vet at det finnes. Edit:http://www.wc3campaigns.com/ Endret 22. juli 2004 av Zindre- Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 ja, tower wars handler om å bygge tårn, og ende units mot motstanderene... som regel gjelder det og maze (laberyntere?) med tårnene dine slik at det tar lengst mulig tid og komme gjennom.... men det artigste er en laaaang 3vs3 hvor du får 3 heroer med ultimate... altid arti!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå