Gunnar B Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har en Q-tec 400W psu som ikke greier å gi nok strøm til mitt 6800GT, marskina skrur seg plutselig bare av i spill og tester. Har bestilt meg Mist 480w psu fra microplex, noen som har erfaring med den psuèn. Er den noe bra? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Forskjellen på Q-tek og Mist er ganske stor. En Mist 350 watt hadde mest sannsynlig klart å drive mer enn din 400 watt q-tek. Om Mist sine PSU'er er det to ting å si... litt dyrere, men Ja, og en ting til... veldig stillegående. Endret 27. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg fikk min mist 430 watt på fredan, hadde også en q-tec 400 watt ! derfor bestilte jeg mist den er utrolig stillegående å stabilt som et fjell, der har du gjort deg selv en stor tjeneste ! Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har Mist 350W og har mye rart kobla til.. går som en drøm, merker ikke at den er der og det er herlig i forhold til en del andre PSU'er jeg har vært borti. Koster mere men er etter min mening værdt det. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Takk for svarene,greit å vite at jeg ikke har kjøpt katta i sekken en gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå